کد خبر : 162953 تاریخ : ۱۴۰۰ پنج شنبه ۳۱ تير - 12:43
بازیگری نوید محمدزاده را در دوران نوجوانی ببنید+ فیلم ویدیویی از بازی نوید محمدزاده در دوران نوجوانی و آغاز کار بازیگری اش را ببنید.

به گزارش هنرنوشت، ویدیویی از بازی نوید محمدزاده در دوران نوجوانی اش که تازه کار بازیگری را شروع کرده بود، در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است.

 

 

نوید محمدزاده که این روزها با بازی درخشانش در فیلم های مختلف از جمله «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز»، «سرخپوست» و «بدون تاریخ بدون امضا»  به ستاره سینمای ایران تبدیل شده است، متولد 17 فروردین ماه سال 1365 در تهران است ولی اصالت او ایلامی است و از دو سالگی تا دوران دبیرستانش را در ایلام گذرانده است.

این بازیگر دانش آموخته فوق دیپلم عمران است 

 

نوید محمدزاده دو بار پی در پی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنوارهٔ فیلم فجر برای فیلم های «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ، بدون امضا» دریافت کرد و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن سینمای ایران را برای فیلم «سرخپوست» از آن خود کرده است.

 

این بازیگر از رویدادهای مختلف سینمایی از جمله جشن دنیای تصویر، جشنواره براتیسلاوا و جشنواره ونیز هم جوایز بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داده است.

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم های «متری شیش و نیم»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «خشم و هیاهو»، «لانتوری» و «خفگی» نیز نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد از رویدادهای مختلف سینمایی بوده است.

 

 

 

نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی نیز با سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی ایفای نقش کرد که در این سریال با فرشته حسینی بازیگر افغانستانی الاصل سینمای ایران همبازی بود و این آشنایی به ازدواج  آنها در سال 1400 ختم شد.

 

انتهای پیام/