کد خبر : 162951 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۳۰ تير - 14:25
ماجرای شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج پسرش چه بود؟ مادر علی انصاریان به تازگی از پزشک معالج فرزندش درباره احتمال قصور پزشکی در مرگ او شکایت کرد.

به گزارش هنرنوشت، مادر علی انصاریان بعد از گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت فرزندش از دکتر محمدرضا هاشمیان پزشک معالج او شکایت کرد. 

 

خبر ورزشی با اعلام این خبر نوشت: با گذشت بیش از ۵ ماه از درگذشت مرحوم علی انصاریان، هنوز شبهاتی در مورد روند درمان او وجود دارد.

 

علی انصاریان، فوتبالیست، مجری و بازیگر فقید سینما و تلویزیون ایران 15 بهمن ماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و درگیر شدن شدید ریه هایش در بیمارستان فرهیخگان درگذشت. این در حالی بود که چند روز قبل از آن مهرداد میناوند بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال نیز به دلیل درگیر شدن ریه هایش با ویروس کرونا از دنیا رفت و این دو اتفاق ناگوار که به فاصله کوتاهی رخ داد، جامعه ایران را در بهت و ناباوری و غم سنگین از دست دادن این دو ورزشکار سرشناس باقی گذاشت.

 

مدتی بعد از درگذشت علی انصاریان، ماجرای قصور پزشکی در مرگ این ورزشکار و بازیگر سینما مطرح شد و داماد خانواده انصاریان برای نخستین بار در این باره مطالبی را مطرح کرد و بعد هم با انتشار عکسی از علی انصاریان روی تخت بیمارستان که در حال غذا خوردن بود، بر این شک و شبهه ها افزود.

جداسازی زودهنگام دستگاه ونتیلاتور از سوی پزشک معالج علی انصاریان یکی از این ادعاها بود که دکتر هاشمیان به تندی نسبت به این ادعا واکنش نشان داد.

 

اکنون که بیش از پنج ماه از درگذشت علی انصاریان می گذرد، خبرها حاکی از آن است که ننه علی مادر علی انصاریان از پزشک معالج او و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است و به این ترتیب این موضوع بار دیگر  به صورت تخصصی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت تا زوایای پنهان و تاریک احتمالی این قضیه روشن تر شود و مشخص شود که آیا در ماجرا مرگ علی انصاریان، قصور پزشکی رخ داده بود یا خیر.

 

 

انتهای پیام/