کد خبر : 162940 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۸ تير - 21:21
مشکلات سریال زخم کاری حل شد / زمان پخش قسمت هفتم با برطرف شدن مشکلات پخش سریال «زخم کاری» قسمت هفتم این سریال آماده پخش شد.

به گزارش هنرنوشت، بنا بر اعلام روابط عمومی سریال «زخم کاری»، مشکلات به وجود آمده درباره موارد اصلاحی این سریال که باعث تاخیر در پخش قسمت هفتم شده بود، برطرف شده است و اکنون با تعامل و گفتگو، دو طرف به توافق رسیده اند و قسمت جدید این سریال با پنج روز تاخیر روز سه شنبه 29 تیرماه از فیلیمو منتشر می شود.

»

سریال «زخم کاری» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان طبق روال، جمعه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود و پخش  قسمت هفتم این سریال که به دلیل بروز اختلاف نظرهایی در زمینه موارد اصلاحی این سریال به تعویق افتاده بود، اکنون آماده پخش شده است و با برطرف شدن این اختلاف نظرها، قسمت هفتم این سریال روز سه شنبه از فیلیمو پخش می شود.

 

صفحه رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) نیز درباره رفع مشکلات سریال زخم کاری در توییتر اعلام کرد: «با توجه به اعمال اصلاحات قسمت هفتم سریال «زخم کاری» توسط پلتفرم، پخش آن از امشب دوشنبه ـ 28 تیر ماه ـ بلامانع است.»

 

تیم سازنده سریال ضمن تشکر از سعه صدر مخاطبان و همراهی رسانه‌های دیداری و شنیداری امیدوار است با مساعدت و همراهی ساترا پخش این سریال در زمان مقرر تداوم داشته باشد.

 

«زخم کاری» اولین سریال داستانی مهدویان  پس از ساخت آثاری چون «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز» است که از فیلیمو در حال پخش است.

 

انتهای پیام/