کد خبر : 162938 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۸ تير - 14:56
الهام چرخنده در جمع هزاران نفری زنان سبزوار! / خانم چرخنده به مردم رحم کنید! الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون با حضور در یک جمع هزارنفری از زنان سبزوار با آنها سلفی گرفت.

به گزارش هنرنوشت، الهام  چرخنده با حضور بدون ماسک در جمع هزاران نفری از زنان شهر سبزوار در خراسان رضوی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی  به مناسبت هفته کرامت گرد هم جمع شده بودند، با آنها عکس سلفی و یادگاری گرفت و این در حالی است که ایران در پیک کرونا به سر می برد و بسیاری از شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی هستند.

 

الهام چرخنده با انتشار تصاویری که حاکی از حضورش در جمع هزاران نفری از مردم سبزوار بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بود در اینستاگرام خود نوشت: «اینجا سبزوار هست و سلفی با هفت هزار گل بانو...هفته کرامت...جاتون خالی بود...»

 

 

 

 

 

 

این بازیگر سابق ادعا کرده است که در این مراسم هفت هزار نفر بانوی سبزواری حضور داشته اند و بدون رعایت فاصله و استفاده از ماسک در کنار هم عکس سلفی گرفته اند.

 

انتشار این عکس ها با انتقادهای بسیاری از سوی رسانه ها و کاربران فضای مجازی روبرو شده است و همگان نسبت به انتشار ویروس کشنده کرونا و کشتار هموطنان مان در این تجمع ها به وی هشدار داده اند.

 

یکی از رسانه ها با انتقاد از حضور این بازیگر سابق در جمع بزرگ مردم سبزوار نوشت: «ایشان خانم چرخنده هستند. با این لبخند و لحن خوشحال و چهره بدون ماسک، معلوم است که واکسن معتبر و خوبی هم زده‌اند و کک‌شان هم از کشتار کرونا نمی‌گزد. خانم چرخنده سرتان سلامت باشد و به شما خوش بگذرد. اما شاید اگر از حال روز بیماران و بیمارستان‌ها سراغ بگیرید هم بد نباشد. جای کسی را هم خالی نکنید. غیر از تفریحات و دلمشغولی‌های شما رنج و بیماری بزرگی در کشور داریم که خدا را شکر خبرش به شما نرسیده.

 

اما به آن هزاران نفری که واکسن نزده‌اند رحم کنید. به شهرهای دیگر سر نزنید و چنین اجتماعاتی درست نکنید. ان‌شاالله وقت زیاد است. هم برای کسب روزی، هم برای گرفتن عکس یادگاری و گذاشتن در اینستاگرام برای چند لایک بیشتر.»

 

انتهای پیام/