کد خبر : 162928 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۷ تير - 13:12
آزاده صمدی اشک پژمان جمشیدی را درآورد! + فیلم آزاده صمدی بازیگر سینمای ایران در برنامه پیشگو به راحتی اشک پژمان جمشیدی را درآورد.

به گزارش هنرنوشت، آزاده صمدی که در برنامه «پیشگو» میهمان پژمان جمشیدی بود، در بخشی از این برنامه با خواندن متنی تأثیرگذار توانست اشک پژمان جمشیدی را درآورد که این ویدیو را در بالا می توانید تماشا کنید.

 

آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ و دانش آموخته تئاتر از دانشکده سوره است که در کنار تحصیل در کلاس های آزاد آموزش بازیگری موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی نیز شرکت کرد و نخستین بار با سریال «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان برای مخاطبان به چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

 

این بازیگر در نمایش های بسیاری روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های «بداهه»، «رویای یک نیمه شب تابستان» و «نامه های عاشقانه از خاورمیانه»، «نمایش بدون تماشاگر»، «نمایش زبان اصلی» ، «پنج ثانیه برف» و ... اشاره کرد.

 

وی همچنین در فیلم های «مارموز»، «ساعت پنج عصر»، «خوب بد جلف»، «50 کیلو آلبالو»، «طبقه حساس»، «سیزده» و «آفریقا» نیز ایفای نقش کرده است.

 

آزاده صمدی در سریال های «دیوار به دیوار» و «پشت بام تهران»، «انقلاب زیبا»، «حیرانی»، «گاو صندوق» ، «سی امین روز» و سریال های شبکه نمایش خانگی «عالیجناب»، «نهنگ آبی»، «میدان سرخ» و «می خواهم زنده بمانم» بازی کرده است.

 

 

این بازیگر  در سال 85 با هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینما ازدواج کرد که این ازدواج در سال 92 به جدایی ختم شد.

 

انتهای پیام/