کد خبر : 162927 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۶ تير - 12:22
عادل فردوسی پور به دیدار مادر دوستش حمیدرضا صدر رفت عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه نود بعد از درگذشت حمیدرضا صدر به دیدار مادرش رفت.

به گزارش هنرنوشت، عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه پرمخاطب «نود» که بعد از بیست سال اجرای این برنامه و کسب عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیونی از سوی مدیر جدید شبکه سه سیما از کار برکنار شد، دوستی دیرینه ای با دکتر حمیدرضا صدر مفسر فوتبال و منتقد سینما داشت که بارها او را به برنامه نود دعوت کرده بود.

 

حمیدرضا صدر با حضور در برنامه ورزشی نود و برنامه «فوتبال 120» که از شبکه ورزش با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور  پخش می شد، به چهره شناخته ای شده ای برای علاقه مندان فوتبال تبدیل شد و بعد از کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از برنامه نود، حضور این مفسر محبوب فوتبال نیز در تلویزیون کمرنگ شد و رفته رفته در هیچ برنامه ورزشی تلویزیون دیده نشد.

 

عادل فردوسی پور بعد از اطلاع از شرایط وخیم بیماری سرطان حمیدرضا صدر  در پیامی ویدیویی از احساسش به او گفت.

 

فردوسی پور در بخشی از این ویدیو گفته بود: «من عاشق حرکات دست شما در هنگام تماشای فوتبال هستم و امیدوارم تا بهبودی کامل، شرایطی فراهم شود که باز هم مسابقات حساس داخلی و خارجی را با هم تماشا کنیم.»

 

دکتر حمیدرضا صدر به تازگی بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان سرانجام تسلیم این بیماری شد و درگذشت و عادل فردوسی پور پس از درگذشت او برای تسلیت گفتن به دیدار مادر دوست قدیمی اش رفت.

 

 

 

انتهای پیام/