کد خبر : 162892 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۱۹ تير - 13:36
رامین جعفری بازیگر نقش ماهان در سریال «زندگی زیباست» رامین جعفری در سریال «زندگی زیباست» درنقش ماهان ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، رامین جعفری یکی از بازیگران جوان سریال «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری است که در نقش ماهان ایفای نقش کرده است.

 

رامین جعفری کار بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرده و در نمایش های متعددی روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش «بازگشت به خانه» و «مشاهیر» اشاره کرد.

 

این بازیگر جوان برای نخستین بار در سریال «زندگی زیباست» در قاب تلویزیون دیده می شود و نقش ماهان خواهر شوکا (شهرزاد جعفری)  و یکی از جوانان عاشق این سریال را بازی می کند.

 

یکی از ویژگی های سریال «زندگی زیباست» استفاده از بازیگران جدید با پیشینه تئاتری است که برای نخستین بار بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کنند و بازی در  نقش های اصلی را برعهده دارند.

 

از این بازیگر جزییات بیشتری در دسترس نیست.

 

سریال «زندگی زیباست»:

 

سریال تلویزیونی «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری از شنبه 12 تیرماه بدون اطلاع رسانی قبلی و خیلی ناگهانی ساعت 21:30  از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

 

مجموعه «زندگی زیباست» در  ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸  تولید شده و بسیاری از بازیگران این سریال که حدود بیست نفر هستند، از میان بازیگران تئاتر انتخاب شده و برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند.

 

از زمان تولید این سریال دو سال می گذرد و در این مدت در حالت بلاتکلیفی به سر می برد تا این که سرانجام به صورت ناگهانی و بدون برنامه قبلی از 12 تیر سال جاری پخش آن از شبکه دو سیما آغاز شد.

 

 

داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است.

 

 نویسندگان این سریال پریسا شمس و حامدافضلی هستند که البته حامد افضلی در گفتگویی اعلام کرده است که از این پروژه کنار گذاشته شده و تصاویر پخش شده از این سریال ارتباطی با طرح فیلمنامه او ندارد و خواسته بود که نام او به عنوان نویسنده از این سریال حذف شود.

 

مدیران تصویربرداری این سریال نیز افشین علیزاده و مصطفی احمدیان هستند و بازیگران آن به شرح زیر است:

 

ثریا قاسمی، بیژن بنفشه خواه، نیما رئیسی، امید روحانی، مهتاج نجومی، رسول نجفیان، جمشید جهانزاده، اردلان شجاع کاوه، صحرا اسداللهی، سیاوش قلعه وردی، علیرضا ناصحی، سعید زارعی، شهرزاد جعفری، ستایش رجایی نیا، آزاده سیفی، علیرضا رسولی، رامین جعفری، حمید رشید، سارا مقربی، سجاد بابایی، یاسمین خلدبرین

 

زمان تکرار و بازپخش این سریال نیز  ساعات  ۰۲:۱۰  بامداد ،  ۹ صبح و ۱۶:۱۵  روز بعد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/