کد خبر : 162875 تاریخ : ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۷ تير - 10:30
پسر الهام چرخنده به سوالی درباره مادرش پاسخ داد پسر الهام چرخنده به سوال جنجالی یکی از کاربران فضای مجازی درباره مادرش پاسخ داد.

به گزارش هنرنوشت، پسر الهام چرخنده در پاسخ به سوال کاربری که از او پرسیده بود از این که مادرت الهام چرخنده است خوشحالی؟ پاسخ داد: هم خوشحالم و هم افتخار می کنم. مادر مثل چتر نجاته برای بچه اش، پشت آدمه توی اوج گرفتن و پرواز و آزادی و اجازه سقوط به فرزندش نمی ده.

 

 

 

 

 

الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ در کاشان و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که بیش از فعالیت هنری اش، با تغییر  عقاید مذهبی و اظهارنظرهای جنجالی اش پس از این تغییر شناخته می شود.

 

وی  در سال ۹۲ چادری شدن خود را اعلام کرد و به گفته ی خود وی او با حکمی از سوی رهبر انقلاب سفیر حجاب و عفاف شد.

 

الهام چرخنده در سال ۹۳ به همراه جمعی از اهالی فرهنگ و هنر به عیادت رهبر انقلاب رفت که پس از انجام عمل جراحی دست در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بودند. در این دیدار چرخنده انگشتری را به رهبر انقلاب هدیه کرد و گفت: «من از زمانی که حجاب چادر را انتخاب کردم، آرزو داشتم آیت الله خامنه ای را ببینم.خدا را شاکرم که توفیق زیارت ایشان را نصیب من کرد. من با دیدن ایشان روزی خودم را تا آخر عمر گرفتم. من پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه(س) دو انگشتر هدیه گرفتم. یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم، روز گذشته این انگشتر را به نیت شفا و به نیت اینکه سایه ایشان روی سر ما باشد، با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم.»

 

چرخنده در یکی از سخنرانی‌هایش گفت دوست ندارد که در قطعهٔ هنرمندان، دفن شود. پیش از او فرج‌الله سلحشور هم چنین مطلبی را گفته بود که از دیدگاه هنرمندان توهین‌آمیز بود.

 

وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنواره‌ی مردمی ادعا کرد که ۳،۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند.

 

الهام چرخنده در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم حضور یافت و این کمیسیون از وی به خاطر آنچه که آن را فعالیت‌های چرخنده در زمینه‌ی دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی-اسلامی و حجاب در میان جوانان می‌خواند، تقدیر کرد. احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در این جلسه بیان کرد: جوانان حقیقت کلام را از زبان چرخنده بشنوند.

 

چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژه‌ی یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ انتخاب شده بود، چندی بعد از این سمت استعفا داد. برخی از هنرمندان نسبت به حضور الهام چرخنده به عنوان مجری طرح، اعتراض داشتند و گفتند اگر وی مجری طرح باشد در این پروژه حضور نخواهند یافت.

 

 

این بازیگر بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و فعالیت نکردن در سینما و تلویزیون، به همراه همسرش سید محمد درویشی از ایران خارج شد و در حال حاضر در کشور عراق و شهر کربلا زندگی می کنند.

 

انتهای پیام/