کد خبر : 162873 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۶ تير - 18:13
حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال «زندگی زیباست» حمید رشید در سریال «زندگی زیباست» در نقش آرش ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، حمید رشید یکی از بازیگران سریال «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری است که در نقش آرش ایفای نقش می کند.

 

 

حمید رشید که برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته است، از بازیگران تئاتری است که کارش را از تئاتر آغاز کرده و در نمایش های بسیاری ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به نمایش های «تاریکی همچون رویا»، «نسخ»، « مشاهیر»، «عشق ثگی» و «مواچیله در هیچ جا»  «همه دزدها که دزد نیستند» ، «پوکه» ، «شاه اسماعیل مکتب قزوین» ،«شب هزارویکم» و «عمل کُشتن» اشاره کرد.

 

 

نقش حمید رشید در سریال «زندگی زیباست» یادآور نقش آفرینی های زنده یاد حسین پناهی است که گریم این بازیگر در کنار احساسات کودکانه، پاک و روحیه شاعرانه اش، بیشتر مخاطبان را به یاد حسین پناهی می اندازد.

 

این بازیگر همچنین تجربه بازی در فیلم کوتاه را نیز دارد که فیلم کوتاه «داخلی» به کارگردانی امیرحسین قنواتی، «تیک تاک»  و «رند» از آن جمله است.

 

 

سریال «زندگی زیباست»:

 

سریال تلویزیونی «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری از شنبه 12 تیرماه بدون اطلاع رسانی قبلی و خیلی ناگهانی ساعت 21:30  از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

 

مجموعه «زندگی زیباست» در  ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸  تولید شده و بسیاری از بازیگران این سریال که حدود بیست نفر هستند، از میان بازیگران تئاتر انتخاب شده و برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند.

 

از زمان تولید این سریال دو سال می گذرد و در این مدت در حالت بلاتکلیفی به سر می برد تا این که سرانجام به صورت ناگهانی و بدون برنامه قبلی از 12 تیر سال جاری پخش آن از شبکه دو سیما آغاز شد.

 

 

داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است.

 

 نویسندگان این سریال پریسا شمس و حامدافضلی هستند که البته حامد افضلی در گفتگویی اعلام کرده است که از این پروژه کنار گذاشته شده و تصاویر پخش شده از این سریال ارتباطی با طرح فیلمنامه او ندارد و خواسته بود که نام او به عنوان نویسنده از این سریال حذف شود.

 

مدیران تصویربرداری این سریال نیز افشین علیزاده و مصطفی احمدیان هستند و بازیگران آن به شرح زیر است:

 

ثریا قاسمی، بیژن بنفشه خواه، نیما رئیسی، امید روحانی، مهتاج نجومی، رسول نجفیان، جمشید جهانزاده، اردلان شجاع کاوه، صحرا اسداللهی، سیاوش قلعه وردی، علیرضا ناصحی، سعید زارعی، شهرزاد جعفری، ستایش رجایی نیا، آزاده سیفی، علیرضا رسولی،رامین جعفری، حمید رشید، سارا مقربی، سجاد بابایی، یاسمین خلدبرین

 

زمان تکرار و بازپخش این سریال نیز  ساعات  ۰۲:۱۰  بامداد ،  ۹ صبح و ۱۶:۱۵  روز بعد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/