کد خبر : 132769 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد - 10:49
آخرین قسمت سریال «زیرخاکی 2 » کی پخش می شود؟ / آغاز پخش سریال «دودکش 2» آخرین قسمت از سریال کمدی «زیرخاکی2» روز 29 خرداد از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و پس از آن جای خود را به سریال «دودکش 2» خواهد داد.

به گزارش هنرنوشت، سریال کمدی «زیرخاکی» به کارگردانی  جلیل سامان و با نقش آفرینی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به آخرین قسمت خود رسیده و 29 خردادماه قسمت 16 و آخرین قسمت آن ساعت 22:15  از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و باید دید سرنوشت فریبرز باغ بیشه در فصل دوم این سریال به کجا ختم می شود و آیا سازندگان فصل سوم این سریال را خواهند ساخت یا ماجراهای این شخصیت بامزه را در همین فصل به پایان خواهند رساند.

 

با اتمام پخش سریال کمدی «زیرخاکی» سریال کمدی دیگری جایگزین آن خواهد شد که برای این منظور مجموعه طنز «دودکش 2» انتخاب شده است.

 

سریال  کمدی اجتماعی «دودکش۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در 26 قسمت تولید شده که پس از پایان سریال «زیرخاکی ۲» با یک هفته تأخیر از شنبه 5 تیرماه هر شب ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

در سریال «دودکش 2»، الهام اخوان به عنوان بازیگر جدید به جمع دیگر بازیگران این سریال پرمخاطب پیوسته است و به نظر می رسد که این بازیگر همان نیمه گمشده بهروز (امیرحسین رستمی) باشد.

 

هومن برق نورد در نقش فیروز مشتاق، سیما تیرانداز در نقش عفت همسر فیروز، بهنام تشکر در نقش نصرت سوزنچیان، نگار عابدی در نقش افروز مشتاق، امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق، الناز حبیبی در نقش عالیه سوزنچیان، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی در نقش بچه های فیروز و عفت ایفای نقش می کنند که این بازیگران در فصل اول این سریال نیز حضور داشتند. اکنون در فصل دوم الهام اخوان به ترکیب بازیگران این سریال  اضافه شده است.

 

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد که با استقبال بسیار مخاطبان همراه شد و در زمره سریال های پرمخاطب سیما قرار گرفت و اکنون فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد آماده پخش شده است.

 

انتهای پیام/