کد خبر : 132751 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد - 12:53
نظریه تخصصی پزشکی قانونی درباره قتل خرمدین ها چه بود؟ پزشکی قانونی درباره پرونده قتل سه عضو خانواده خرمدین ها به دست پدر و مادر خانواده خرمدین نظر تخصصی خود را اعلام کرد.

به گزارش هنرنوشت، پزشکی قانونی سرانجام نظر خود را درباره پرونده قتل بابک خرمدین، آرزو خرمدین و همسرش فرامرز به دست اکبر خرمدین و همسرش نظر نهایی را صادر کرد.

 

در نظریه تخصصی پزشکی قانونی درباره اکبر خرمدین و همسرش که متهم به قتل و مثله کردن اجساد دو فرزندشان بابک و آرزو به همراه دامادشان فرامرز در طول سالهای 90 و 95 و 1400 هستند، چنین آمده است: « اکبر خرمدین (پدر خانواده) اختلال روانپزشکی دارد اما نه در آن حدی که مسئول اعمالش نباشد. همسرش نیز اختلال روانپزشکی در حد کند ذهنی دارد اما نه در آن حد که مسئول اعمال خودش نباشد. 

 

روز گذشته 24 خردادماه، هر دو متهم با انتقال به محل زندگی و جنایت خود در شهرک اکباتان، صحنه قتل هایی را که مرتکب شده بودند بازسازی کردند و نزد بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس شرح دادند که چطور در سال 90 دامادشان فرامرز ( شوهر آرزو) و بعد در سال 97 آرزو و اردیبهشت امسال نیز بابک خرمدین را به قتل رساندند. متهمان تا کنون انگیزه های مختلفی را برای ارتکاب این جنایات هولناک بیان کرده اند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/