کد خبر : 132738 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد - 13:25
کدام هنرمندان داوطلب تزریق واکسن ایرانی کرونا شدند؟ در هفته های اخیر تعدادی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و موسیقی با دریافت داوطلبانه واکسن ایرانی کووبرکت علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش هنرنوشت، تعدادی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی در طول هفته های اخیر با دریافت واکسن ایرانی کرونا به صورت داوطلبانه خودشان را علیه ویروس کرونا واکسینه کردند.

 

سیدعلی صالحی، بابک جهانبخش، هدایت هاشمی، حامد همایون، الهام پاوه نژاد، دنیا مدنی، سهراب ام جی، سیاوش خیرابی، امید زندگانی، امید علیمردانی و پدرام کریمی هنرمندانی هستند که از واکسن ایرانی کووبرکت برای واکسیناسیون علیه کرونا استفاده کردند.

 

واکسیناسیون برخی از این هنرمندان که به صورت داوطلبانه انجام شده است، با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

 

الهام پاوه نژاد آخرین بازیگری است که تاکنون خبر واکسیناسیون خود را با واکسن کرونا به صورت داوطلبانه در فضای مجازی اطلاع رسانی کرد و با واکنش های منفی بسیاری از سوی برخی از کاربران فضای مجازی روبرو شد و این بازیگر در پاسخ به این اظهارنظرهای منفی در توئیتر خود چنین نوشت:

« بازیگر اگه خارج از وطن واکسن بزنه، خودخواه و ریاکار و وطن فروشه؟ اگه داخل واکسن بزنه، مزدور و جیره خور و دروغگوئه به نظرم بازیگرا کلا بمیرن خیلی خوبه چون محبوب عموم میشن و خیلی ها از کنار خبر مرگشون تا مدتها نون در میارن! »

 

 

الهام پاوه نژاد بازیگر

 

 

سیدعلی صالحی بازیگر

 

 

هدایت هاشمی بازیگر

 

 

حجت اشرف زاده خواننده

 

 

حامد همایون خواننده

 

 

بابک جهانبخش خواننده

 

 

دنیا مدنی بازیگر

 

 

سیامک ام جی خواننده

 

 

بسیاری از هنرمندان پیشکسوت نیز در طرح واکسیناسیون سالمندان بالای 70 سال علیه کرونا واکسینه شده اند که از آن جمله می توان به اسماعیل شنگله، رضا صفائی‌پور، احمد نجفی، کاظم هژیرآزاذ، جمشید جهانزاده، پشنگ کامکار، ناصر آقایی، فریده سپاه منصور، هوشنگ توکلی، محمد فیلی، آزیتا لاچینی، حسن دادشکر، منصور خلج و آزاده پورمختار اشاره کرد.

 

انتهای پیام/