کد خبر : 132733 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد - 10:57
اعتراف مهران مدیری به یک واقعیت در مسابقه دورهمی+ فیلم مهران مدیری مجری و کارگردان «مسابقه دورهمی» به کپی بودن این مسابقه از یک برنامه خارجی اعتراف کرد.

به گزارش هنرنوشت، نخستین قسمت از سری جدید برنامه «دورهمی» که در قالب یک مسابقه هیجان انگیز طراحی شده است،  جمعه شب 21 خردادماه روی آنتن شبکه نسیم رفت و مهران مدیری به دنبال طرح ابهاماتی درباره طراحی این برنامه اعلام کرد که این مسابقه یک کپی درجه یک از یک برنامه خارجی است و جزء به جزء آن کپی شده است.

 

در همین زمینه بخوانید:

واکنش بامزه مهران مدیری به وحشت شرکت کننده مسابقه دورهمی + فیلم

 

مهران مدیری مجری و کارگردان «مسابقه دورهمی» دراین باره توضیح داد: هر برنامه‌ای مثل تاک شو، مثل مسابقه و استعدادیابی و ... یک نمونه اصلی دارند و بقیه کپی اند. یعنی یک کشوری اصل برنامه را  می‌سازد بقیه کشورها از آن کپی می‌کنند. این برنامه هم کپی است و جزء به جزء آن کپی است و سعی کردیم خیلی خوب کپی درجه یک کنیم، چون مهم است که کپی کردن هم درجه یک باشد و ما سعی کردیم این کار را خیلی خوب انجام بدهیم.

 

مسابقه «دورهمی» برنامه‌ای جذاب، مهیج و سرگرم کننده با رویکردی آموزشی و برپایه آگاهی بخشی است. این برنامه با سوالات فرهنگی، هنری، ادبی، تاریخی و ...  بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط آفرینی را ایجاد می‌کند.

 

۱۲۸ شرکت کننده در فصل نخست این برنامه از میان بیش از ۶ هزار نفر با شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری انتخاب شده اند.

 

مسابقه دورهمی روز‌های جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۳ و تکرارش روز بعد ساعت ۳، ۶:۳۰، ۱۱ و ۱۷  از شبکه نسیم پخش می شود.

 

 

انتهای پیام/