کد خبر : 132728 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد - 09:40
عکس های جدید از فصل دوم سریال «دودکش » عکس های جدید از سریال «دودکش 2» که در آستانه پخش از شبکه یک سیما قرار دارد، منتشر شد.

به گزارش هنرنوشت، سریال جدید «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد بعد از پایان سریال «زیرخاکی 2» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و در آستانه پخش این سریال جدید تصاویر تازه ای از آن منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

در فصل دوم سریال «دودکش» بازیگران فصل قبل شامل: هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و با هنرمندی بهنام تشکر حضور دارند و الهام اخوان نیز بازیگر جدید این سریال در فصل دوم است که به جمع بازیگران قبلی اضافه شده است.

 

در خلاصه داستان سریال دودکش ۲ آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!».

 

انتهای پیام/