کد خبر : 132723 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد - 16:58
مجموعه طنز «نون خ» در مرحله پیش تولید / سریال «نون خ 4» کی پخش می شود؟ فصل چهارم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش هنرنوشت، پیش تولید فصل چهارم سریال تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی آغاز شده و این مجموعه برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده پخش از شبکه یک سیما می شود.

 

سریال «نون خ» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون است که تاکنون سه فصل این سریال ساخته شده و هر بار با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

 

سعید آقاخانی با پرداختن به قوم کُرد در این سریال، تلاش کرد تا فرهنگ مردم کُرد را معرفی کرده و به نمایش بگذارد که در راستا موفق عمل کرد و در مجموع این سریال با بازخوردهای بسیار خوبی هم در میان مردم کُرد و هم دیگر قومیت های ایران روبرو شد به طوری که بعد از پخش سه فصل از این سریال اکنون خبر می رسد که پیش تولید برای ساخت فصل چهارم آن نیز آغاز شده است.

 

«نون خ 3 » سیزدهمین اثر مستقل سعید آقاخانی در کارگردانی است و  پیش از تجربه های بسیاری را به عنوان نویسنده، کارگردان، بازیگردان و بازیگر در سینما و تلویزیون داشته است.

 

آقاخانی همزمان با ساخت سریال های طنز برای تلویزیون در سینما حضوری جدی داشت و در فیلم های بسیاری در نقش های جدی ظاهر شد و توانمندی خود را برای ایفای نقش های مختلف به نمایش گذاشته است.

 

«عید امسال»، «زن بابا»، «خوش نشین ها» و «دزد و پلیس» از جمله سریال های طنز این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است که تاکنون از تلویزیون پخش شده و با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

 

در سریال «نون خ» که تاکنون سه فصل آن پخش شده است، سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی و مرتضی رستمی بازی می کنند.

 

انتهای پیام/