کد خبر : 132706 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد - 10:14
پیام صوتی علی انصاریان درباره فیلم «کولبرف» / آرزویی که دیر برآورده شد! علی انصاریان که در یک پیام صوتی کوتاه پیگیر فیلم «کولبرف» برای حضور در جشنواره است، 4 ماه بعد از درگذشتش به یک جایزه جهانی بازیگری رسید.

به گزارش هنرنوشت، فیلم «کولبرف» آخرین نقش آفرینی زنده یاد علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و بازیگر سینمای ایران است که چهار ماه پیش بر اثر ابتلا به کووید 19 درگذشت.

 

او در فیلم «کولبرف» تلاش کرد تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد و منتظر بود تا با نمایش این فیلم در جشنواره شاهد بازخوردها و نتایج تلاش خود باشد اما پیش از آن که نسخه نهایی این فیلم برای نمایش آماده شود و پیش از آن که بتواند شاهد نقش آفرینی خود در این فیلم باشد، درگذشت.

 

حالا خبر رسیده است که فیلم «کولبرف»، توانست در جشنواره بین المللی فیلم بلغارستان بدرخشد و جایزه بهترین بازیگری مرد را برای او به ارمغان بیاورد. 

 

علی انصاریان در پیام صوتی بالا، ناامیدانه از نرسیدن این فیلم به جشنواره فیلم فجر می گوید و فرشته مرگ آنقدر به او مهلت نداد تا طعم شیرین برآورده شدن یکی از آرزوهایش و دریافت این جایزه بین المللی را برای بازی درخشانش در عالم سینما بچشد.

 

فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سیدروح‌الله حسینی‌لرگانی، در اولین حضور بین‌المللی خود، در 6 بخش  بهترین فیلمنامه (میلاد منصوری)، بهترین کارگردانی (میلاد منصوری)، بهترین فیلم (سیدروح‌الله حسینی‌لرگانی)، بهترین بازیگر مرد (زنده‌یاد علی انصاریان)، بهترین فیلمبرداری (مهدی رضایی) و بهترین بازیگر زن (مهتاب ثروتی)، نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین بازیگر مرد برای علی انصاریان و بهترین فیلمبرداری را برای مهدی رضایی از آن خود کرد.

 


انتهای پیام/