کد خبر : 132686 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد - 02:43
رویا حسینی بازیگر نقش می جان در سریال «کلبه ای در مه» رویا حسینی در سریال «کلبه ای در مه» در نقش می جان ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، سیده رویا حسینی یکی از بازیگران سریال «کلبه ای در مه» است که در نقش می جان جلوی دوربین رفته است.

 
 
 
رویا حسینی دانش آموخته رشته بازیگری است و نخستین بار با فیلم «خانه امن است» به کارگردانی ناصر رفاهی جلوی دوربین رفت که این فیلم اگر چه در جشنواره به نمایش درآمد اما اکران عمومی نشد.
 
این بازیگر همچنین حضور کوتاهی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی داشته است و در فیلم «روزهای نارنجی» و «عادت نمی کنیم» نیز ایفای نقش کرده است.
 
 
رویا حسینی علاوه بر بازیگری به کار عکاسی هم می پردازد و عکاسی را نیز به صورت حرفه ای دنبال می کند و با آن امرار معاش می کند.
 
این بازیگر  جوان در گفتگویی درباره اولویت های زندگی خود گفته است که سینما و به ویژه بازیگری از جمله اولویت های زندگی اوست اما در دوره ای که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد فضای سینمایی شد و تلاش هایش را برای حضور در آثار سینمایی با تست های پی در پی و پاسخ منفی فیلمسازان و گاهی برخوردهای نامناسب  روبرو می شد، این ماجرا را برای او آزاردهنده کرد به طوری که برای مدتی از علاقه خود به بازیگری فاصله گرفت و به کارهای دیگری از جمله عکاسی که به گفته او حالش را خوب می کرد، پرداخت.
 
 
این بازیگر از ایفای نقش کوتاهی در فیلم اصغر فرهادی هم به نیکی یاد کرده و گفته است: من یک فیلم کوتاه در کارگاه فیلمنامه نویسی آقای فرهادی بازی کرده بودم که بعدها ایشان برای حضور در فیلم «جدایی نادر از سیمین» با من تماس گرفتند و زمانی که در دفتر کار ایشان حضور یافتم رفتار بسیاری حرفه ای و درستی با من داشتند. آقای فرهادی از من برای همین نقش کوتاه چند بار تست گرفتند و با من به عنوان یک بازیگر جدید و کم سابقه رفتار بسیار خوب و درستی داشتند و بعد از اتمام گفتگو هم مرا تا دم در بدرقه کردند که این رفتار ایشان که به همه چیز دقت و توجه دارند، جدا از حرفه ایشان برای من بسیار مهم بود و خیلی دوست دارم که باز هم این اتفاق تکرار شود و در فیلمی از این کارگردان بازی کنم.
 
 
رویا حسینی از همه نقش هایی که تاکنون بازی کرده راضی است و معتقد است که اگر نقشی را دوست داشته باشد، قطعا خوب و درست هم بازی می کند و از نتیجه کار خودش هم راضی خواهد بود.
 
 
این بازیگر در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد و در چند نمایش روی صحنه رفته است.
 
 
 
 
سریال کلبه ای در مه:
 

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی هر شب ساعت 20:45  از این شبکه روی آنتن می رود.

 

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

 

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، محبوبه اسدی، یاسمن جعفری، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

 
انتهای پیام/