کد خبر : 11728 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۱۱ تير - 13:32
هومن برق نورد بازیگر نقش فیروز مشتاق در سریال «دودکش 2» هومن برق نورد در فصل دوم سریال کمدی «دودکش 2» در نقش فیروز مشتاق بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، هومن برق نورد بازیگر محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون در فصل دوم سریال کمدی «دودکش 2» در نقش فیروز مشتاق و صاحب یک کارگاه قالیشویی ایفای نقش می کند. این بازیگر که در فصل اول این سریال کمدی توانست توجه بسیاری از مخاطبان تلویزیونی را به این سریال جلب کند، در فصل دوم نیز نقش آفرینی می کند.

 

 

این بازیگر چندی پیش در فصل دوم سریال کمدی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان نیز جلوی دوربین رفته بود و به نظر می رسد که فصل سوم این سریال نیز به ماجراهای این بازیگر و پژمان جمشیدی اختصاص خواهد داشت که البته هنوز خبری از تولید فصل سوم آن نیست ولی داستان این سریال در فصل دوم نیمه تمام ماند و مخاطبان ساخت فصل سوم آن را انتظار می کشند.

 

 

زندگینامه هومن برق نورد:

 

هومن برق نورد متولد 5 دی ماه سال 1348 در تهران است که کار بازیگری را از سال 1367 و به صورت تجربی با تئاتر آغاز کرد.

 

هومن برق‌نورد از بازیگران قدیمی تئاتر است که بعد از سالها بازی روی صحنه تئاتر، از اواسط دهه هشتاد با ایفای نقش در سریال‌ «اشک‌ها و لبخندها» برای مخاطبان تلویزیونی شناخته شد.

 

 

بازی درخشان و جذاب او  در سریال های کمدی «ساختمان پزشکان»، «دودکش»، «دزد وپلیس» و «پادری» او را به یکی از بازیگران و کمدین های سرشناس و محبوب مخاطبان سریال های تلویزیونی بدل ساخت.

 

هومن برق نورد، در یک دهه اخیر تجربیات مختلفی را در کارنامه کاری اش ثبت کرده و در نزدیک به ۴۰ سریال و فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است.

 

این بازیگر همچنین در سریال های «شهرزاد» و «جیران» هر دو در شبکه نمایش خانگی و سریال های تلویزیونی «زمانه»، «پرده‌نشین» و«دادِستان» نیز جلوی دوربین رفته  و در فیلم های سینمایی متعددی از جمله «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی،  «کیفر» ساخته حسن فتحی، «سرو زیرآب» ساخته محمدعلی باشه آهنگر، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراخمد، «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی،  «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک نژاد ، «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله، «جیب بر خیابان جنوبی» ساخته سیاوش اسعدی،  «آدم آهنی» به کارگردانی رحیم بهبودی فر و «هفت سین» به کارگردانی رضا حامدی خواه  ایفای نقش کرده است.

 

 

سریال «دودکش 2»:

 

سریال کمدی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و با بازی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی و سیما تیرانداز هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

هومن برق نورد در نقش فیروز مشتاق، سیما تیرانداز در نقش عفت همسر فیروز، بهنام تشکر در نقش نصرت سوزنچیان، نگار عابدی در نقش افروز مشتاق، امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق، الناز حبیبی در نقش عالیه سوزنچیان، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی در نقش بچه های فیروز و عفت ایفای نقش می کنند که این بازیگران در فصل اول این سریال نیز حضور داشتند. اکنون در فصل دوم الهام اخوان در نقش خانم هماسایی به ترکیب بازیگران این سریال  اضافه شده است.

 

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد که با استقبال بسیار مخاطبان همراه شد و در زمره سریال های پرمخاطب سیما قرار گرفت و اکنون فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد آماده پخش شده است.

 

 

انتهای پیام/