کد خبر : 11712 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ آذر - 11:24
چه کسانی میهمان برنامه «همرفیق» شدند؟ / احتمال حضور عادل فردوسی پور سازندگان برنامه تاک شوی «همرفیق» اسامی تعدادی از میهمانان آینده این برنامه را اعلام کرده و از احتمال حضور عادل فردوسی پور خبر دادند. دومین میهمان شهاب حسینی در برنامه همرفیق کیست؟

به گزارش هنرنوشت، نخستین برنامه تاک شوی «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی و با حضور نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران پنجشنبه گذشته پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. 

 

بیشتر بخوانید:

میهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق مشخص شد (پنجشنبه 25 دی)

 

دومین میهمان شهاب حسینی در برنامه همرفیق کیست؟

 

شوخی ها و ناگفته های جالب نوید محمدزاده درباره خانواده 12 نفری اش + فیلم


نخستین دیدار دو سوپراستار سینما در برنامه «همرفیق/ نظر نوید محمدزاده و شهاب حسینی درباره یکدیگر + فیلم

 

سازندگان برنامه «همرفیق» درباره‌ مهمانان قسمت‌های بعدی برنامه به همشهری گفتند: «تا‌کنون ۲۵ قسمت از همرفیق ضبط و چندین قسمت هم برای گرفتن مجوز و پخش در هفته‌های آتی در اختیار ساترا قرار داده شده است. چند قسمت باقیمانده را هم به‌زودی ضبط می‌کنیم.

 

آنها درباره میهمانان آینده برنامه «همرفیق» اعلام کردند: می‌توانیم نام چند مهمان در قسمت‌های آتی همرفیق را در اختیارتان بگذاریم. مخاطبان در قسمت‌های بعدی گفت‌وگوی شهاب حسینی با محسن تنابنده، احمدرضا عابدزاده، سارا بهرامی، جواد عزتی و هوتن شکیبا را البته بدون ترتیب مشاهده خواهند کرد.

 
به گفته سازندگان «همرفیق» قرار است در همین یکی دو روز وضعیت حضور عادل فردوسی‌پور هم در یکی از قسمت‌های باقی مانده همرفیق نهایی شود، اما فارغ از نام این مهمانان به همراهان همرفیق این قول را می‌دهیم که مهمانانی را برای گفتن از رفاقت به برنامه دعوت کرده‌ایم که به‌اصطلاح آدم‌حسابی و درجه یک و در حوزه خودشان طراز اول باشند.»

 

انتهای پیام/