کد خبر : 11664 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۷ آذر - 13:29
مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال «بچه مهندس 4» مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال «بچه مهندس 4» شد.

به گزارش هنرنوشت، مهشید جوادی که سال گذشته در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی در نقش مینو ایفای نقش کرده بود، به تازگی به جمع بازیگران سریال «بچه مهندس 4» به کارگردانی احمد کاوری پیوسته و در نقش مرضیه ایفای نقش کرده است.

 

 

 

مهشید جوادی متولد 2 بهمن سال  1374 در ارومیه و دانش آموخته ریاضی کاربردی است که نخستین بار در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی «عمودی ها» به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرد و پس از آن با حضور در سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و «بچه مهندس 3» توانست به شهرت بیشتری دست پیدا کند.

 

این بازیگر که تجربه کار تئاتری هم دارد، شروع کارش را بازیگری تئاتر در ارومیه و پس از آن حضور در دو سریال تلویزیونی به زبان آذری برای شبکه استانی ارومیه ذکر کرده است.

 

 

جوادی درباره فعالیت های حرفه ای خود گفته است:  از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

 

 


 

آثاری که مهشید جوادی تاکنون در آنها ایفای نقش کرده است به شرح زیر است: 

 

مجموعه های تلویزیونی:


سریال حورمت سال 1393

دریا سال 1395

عمودی ها سال 1396

آنام سال 1396

سریال راه و بیراه سال 1396

سریال بچه مهندس 3 1398

 

فیلم های سینمایی:


فیلم چارلی در تهران سال 1396

 

 

سریال بچه مهندس 4:

 

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما آماده شده است که هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

تیزر سریال بچه مهندس 4 را در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

داستان فصل چهارم نوشته  حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

 

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از:  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی.

 

سریال «بچه مهندس» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون بود که به همین دلیل اکنون به فصل چهارم رسیده است و ماجرای دو فصل اول آن درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد و در این فصل داستان ازدواج جواد جوادی با مرضیه توفیقی روایت خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/