کد خبر : 11655 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۶ آذر - 13:28
بهاره رهنما از لُرزبان ها دلجویی کرد / من مخلص همه لرزبان ها هستم +فیلم بهاره رهنما با انتشار ویدیویی برای دلجویی از مردم لُر ایران، شعری به زبان لُری خواند و توضیحاتی داد.

به گزارش هنرنوشت،  اظهارات اخیر بهاره رهنما در برنامه « شام ایرانی » درباره دختران امروزی با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی روبرو شد و بسیاری از مردم ایران به او تاختند و از میان سینماگران نیز فریبرز عرب نیا در واکنش تندی به اظهارات جنجالی او از این بازیگر خواست تا از مردم لر عذرخواهی و دلجویی کند.

بهاره رهنما بعد از جنجالی شدن اظهاراتش در برنامه شام ایرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این ماجرا توضیح داد که اینجا  می توانید بخوانید.

 

بهاره رهنما امروز نیز با انتشار یک ویدیو که در آن یک بیت شعر را به زبان لری خواند از مردم لرزبان و لک زبان ایران دلجویی کرد.

 

ویدیوی دلجویی بهاره رهنما را می توانید در بالای این صفحه تماشا کنید.

 

همچنین سازمان تنظیم صوت و تصویر مقررات فراگیر (ساترا) در واکنش به اعتراضات مردم نسبت به سخنان توهین آمیز بهاره رهنما در یکی از قسمت های برنامه شام ایرانی، این بخش از سخنان این بازیگر را از پلتفرم های نمایش دهنده شام ایرانی حذف کرد که خبر کامل آن را می توانید اینجا بخوانید.

 

در همین زمینه بخوانید:


جنجال سخنان توهین آمیز بهاره رهنما به اقوام لُر در شام ایرانی + فیلم

پاسخ بهاره رهنما به جنجال ها / منظورم فیلم دختر لُر بود+ فیلم

واکنش تند فریبرز عرب نیا به اظهارات اخیر بهاره رهنما

سخنان توهین آمیز بهاره رهنما درباره اقوام لُر از «شام ایرانی » حذف شد!

 

انتهای پیام/