کد خبر : 11620 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر - 19:29
امیریل ارجمند در سریال « بیگانه ای با من است» امیریل ارجمند در سریال «بیگانه ای با من است» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امیریل ارجمند یکی از بازیگران سریال «بیگانه ای با من است» در کنار دیگر هنرمندان در این مجموعه ایفای نقش می کند.
 


داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی،مهشید جوادی،  پژمان بازغی، سامرند معروفی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران،  متولد سال 1353 است.

 

 

این بازیگر در خانواده ای هنری متولد شد و علاوه بر پدرش بازیگران دیگری نیز در خانواده او حضور دارند که از آن جمله می توان به زنده یاد انوشیروان ارجمند، بهار و برزو ارجمند، دخترعمو و پسرعموی او اشاره کرد.

 

امیریل ارجمند دانش آموخته رشته مکانیک از دانشگاه ژنو است و علاوه بر مدرک کارشناسی این رشته دانش آموخته رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است.

 


امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 با یاسمینا باهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد. 

 

امیریل ارجمند به واسطه تولد در یک خانواده هنری از دوران کودکی با بازیگری آشنا بود و اولین بار در سال 78 با نمایش «دندون طلا» وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم سریال «مسافر ری» بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

 

این هنرمند، خوانندگی و فعالیت در حوزه موسیقی را قبل از بازیگری آغاز کرد. اولین آلبوم موسیقی امیریل ارجمند با عنوان سبزه در سال 81 منتشر شد و دومین آلبوم او با نام ماه پنهان با همکاری دو خواننده دیگر در بازار عرضه شد.

 

این هنرمند کشورمان در زمینه آهنگسازی برای فیلم هم فعالیت می کند و تاکنون  آهنگسازی فیلم بدون اجازه ساخته مرتضی هرندی ، آهنگسازی فیلم بدون مرز به کارگردانی امیرحسین عسگری، آهنگسازی فیلم جرم ساخته مسعود کیمیایی و آهنگسازی فیلم شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی را برعهده داشته است.

 

سریال های معمای شاه، تبریز در مه، ستایش،  فیلم شکارچی شنبه، اخراجی های 2 و فیلم بدون اجازه از جمله آثاری است که او در آنها ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/