کد خبر : 11615 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر - 17:18
دنیا مدنی بازیگر سریال « بیگانه ای با من است» شد دنیا مدنی به عنوان یکی از بازیگران سریال «بیگانه ای با من است» در این مجموعه حضور دارد.

به گزارش هنرنوشت، دنیا مدنی به تازگی در سریال « بیگانه ای با من است» ایفای نقش کرده است. 

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، مهشید جوادی، پژمان بازغی، سامرند معروفی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

 

دنیا مدنی بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون،  متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران و دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و مالزی است و هم اکنون  به صورت حرفه ای در زمینه طراحی لباس فعالیت دارد.

 

 

بیشتر بخوانید:

شبنم قلی خانی بازیگر سریال «بیگانه ای با من است»

 

 

 

 

وی پیش از این در سریال های «دستت را به من بده» ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست» و  «نزدیکتر» به عنوان بازیگر، دستیار صحنه، گروه صحنه و گروه لباس حضور داشته است.

 

 

 

 

 

دنیا مدنی فرزند رویا تیموریان از بازیگران پیشکسوت و شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون است. رویا تیموریان پیش از ازدواج بامسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است و بعد از جدایی در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

 

 

این بازیگر جوان با ایفای نقش در سریال رهایم نکن در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و او در نقش فرناز با این سریال مناسبتی که در رمضان 97 از شبکه سه روی آنتن رفت و مربوط به موضوع اجتماعی تجاوز بود، دیده شد.

 

وی همچنین در زمینه بازیگری تئاتر نیز فعالیت می‌کند، از نمایش‌های او می‌توان به «پستچی پابلو نرودا» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی اشاره کرد.

 

در این کار بازیگرانی مانند رویا تیموریان، امیرکاوه آهنین‌جان و اشکان خطیبی به ایفای نقش پرداختند. دنیا مدنی در فیلم کوتاه «سرمه‌ای» به کارگردانی قصیده گلمکانی حضور داشت، این فیلم کوتاه به جشنواره بیلبائو «زینه‌بی» اسپانیا راه یافت.

 

جشنواره‌ بیلبائو «زینه‌بی» از معدود جشنواره‌های معتبر جهانی‌ است که در آن واحد واجد شرایط اسکار، بافتا، گویا و مورد تایید فدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) است که برنده جایزه بزرگ آن برای رقابت جایزه اسکار معرفی می‌شود.

 

وی درباره حمایت مادرش در زمینه بازیگری گفته است: مادرم همیشه مخالف ورود من به این عرصه بود زیرا نگران بود به درس من لطمه‌ای وارد شود ولی بعد از دیدن تلاش‌های من و توانایی‌هایم بالاخره موافقت کرد. اما هیچ گاه من را برای کاری معرفی نکرد و حتی گاهی برعکس عمل کرد، یعنی گاهی از او می‌پرسیدند که آیا دنیا فیلم بازی می‌کند؟ و او از جانب خود جواب منفی می‌داد.

 

دنیا مدنی همیشه در کلاس‌های بازیگری مادرش شرکت می‌کرد و دلیل اصلی موفقیتش را الگو گرفتن از وی می‌داند.

 

انتهای پیام/