کد خبر : 11446 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر - 18:18
نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ + عکس نیما نادری یکی از بازیگر ان جوان سریال شرم است که در نقش بهزاد ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، نیما نادری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فرزند علیرضا نادری نمایشنامه نویس سرشناس کشورمان است که در سریال « شرم » در نقش بهزاد در کنار دیگر بازیگران ایفای نقش می کند.

 

بیشتر بخوانید:

الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم شد

 

 

نیما نادری متولد 13 آبان 1366  در تهران و دانش آموخته رشته  ادبیات نمایشی است که از سال 1389 فعالیت های هنری خود را آغاز کرد.

 

او کار نویسندگی را با نمایش سه گانه اورنگ آغاز کرد و مهم ترین آثارش در حرفه نویسندگی ، فیلم درخونگاه و سه گانه اورنگ است.

 

 

نادری می گوید: تمرکز اصلی من روی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه است. البته بازیگری هم برایم اولویت هایی دارد. نوشتن برایم در رأس قرار دارد و درک سختی ها در نوشتن و سپس لذت بردن از آن را دوست دارم.

 

از جمله آثاری تلویزیونی که تاکنون نیما نادری در آنها ایفای نقش کرده است می توان به  سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا»  و «در مسیر زاینده رود» اشاره کرد.

 

نادری در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در  دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تئاتر) و سعید برازنده (مهندس سازمان انرژی هسته ای)  جلوی دوربین رفت و درباره ایفای این دو نقش گفته است: واقعا ایفای دو نقش برایم کار بسیار دشواری بود ولی من به این سختی با دیده لذت نگاه کردم چون سختی ها اگر در تجربه اول من را نشکند ، در کارهای بعدی قطعا موفق تر خواهم بود.

 

 

این بازیگر جوان درباره چگونگی حضورش در این سریال گفته است:  آقای جیرانی برای دیدن یکی از نمایش های من آمده بودند و همان جا با هم ملاقات کوتاهی داشتیم و بعد از مدتی من را دعوت به حضور در این سریال کردند و گفتند که برای نقشی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» من را انتخاب کرده اند.

 

نیما نادری که فرزند علیرضا نادری فیلمنامه نویس سرشناس ایران است، درباره استفاده از نام و اعتبار پدرش برای حضور در کارهایش بیان کرده است : من بیشتر تلاش کرده ام که از پدرم یاد بگیرم و خودم را زیر بیرق و سایه تمام کسانی می بینم که در فعالیت و کار خود حرفه ای هستند و می توانند به من چیزی آموزش بدهند. من خودم را زیر سایه اکبر رادی و بهرام و بیضایی و سایر استادان می بینم. قطعا پدرم نیز تاثیر زیادی روی من داشته است به خصوص در کارهای نمایشی.

 

نخستین تجربه تلویزیونی این بازیگر حضور در مجموعه «در مسیر زاینده رود» در سال 1389 به کارگردانی حسن فتحی بود و پس از آن در سریال های «در مسیر زاینده رود»، « تعبیر وارونه یک رویا» و «لحظه گرگ و میش» ایفای نقش کرد.

این بازیگر هم اکنون در سریال جدید « شرم » نیز در کنار سایر بازیگران شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون نقش آفرینی می کند.

 

 

سریال شرم بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی و به کارگردانی احمد کاوری، داستانی با دو شخصیت محوری و اصلی است که یکی از این دو نقش را  ابوالفضل پورعرب و نقش دوم و مهم داستان  « شرم » را فاطمه گودرزی بازی می‌کند.  الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری نیز از  بازیگران جوان این سریال هستند.

 

این سریال ملودرام اجتماعی است که در دو نیمه روایت می‌شود. فلاش‌بکی که مخاطب را به 10 سال پیش تقریباً به سال‌های 88 و 90 برمی‌گردد. بقیه داستان نیز در زمان حال اتفاق می‌افتد که 20 قسمت پایانی را شامل می‌شود.

 

 ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و مرحوم سیروس گرجستانی بازیگران سریال شرم هستند.

 

انتهای پیام/