کد خبر : 11383 تاریخ : ۱۳۹۹ جمعه ۲۳ آبان - 22:34
شهروز ابراهیمی بازیگر نقش شهروز در سریال خانه امن شهروز ابراهیمی در سریال خانه امن در نقش شهروز و کارمند ثمین هدایت با نقش آفرینی سیما تیرانداز ظاهر شده است.

به گزارش هنرنوشت، شهروز ابراهیمی در سریال خانه در نقش شهروز کارمند ثمین هدایت (مدیرعامل مجتمع تجاری و رئیس باند پولشویی)  نقش آفرینی می کند.

 

این بازیگر متولد 14 اردیبهشت 1356 در تهران  و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کارش را از دوره نوجوانی و با تئاتر شروع کرد.

 

شهروز ابراهیمی، سال 1378 باحضور در کلاس های بازیگری  چند سالی  زیر نظر علی چراغی و مرحوم رضا خندان آموزش دید.

 

 

پس از اینکه توانست یک سال در عرصه تئاتر  روی صحنه ظاهر شود، سال 1379 با فیلم « آخر بازی » به کارگردانی همایون اسعدیان برای  اولین بار  بازیگری جلوی دوربین را تجربه کرد.

 

شهروز ابراهیمی توانسته با نقش آفرینی در سریال خانه امن به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی و در نقش شهروز خیلی خوب ظاهر شود و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

 

 

شهروز ابراهیمی که در این سریال کاراکتری را با نام خودش بازی می کند، درباره تجربه حضور در یک سریال امنیتی – جاسوسی در گفتگویی در این زمینه گفته است:

می توانم بگویم به دلیل این که این سریال کاملا پلیسی و امنیتی است، تا به حال در چنین فضایی قرار نگرفته بودم و اولین تجربه ای است که در این زمینه دارم.

 

وی در ادامه درباره نقش شهروز و تجربه بازی در یک نقش منفی هم گفته است:  اسم کاراکتر چیز دیگری بود که به شهروز تغییر کرد. شهروز، مباشر و دستیار کاراکتری است که خانم تیرانداز بازی می کند و یکی از جذابیت های این نقش برای من این است که کاراکتر منفی است و توانستم خودم را محک بزنم. البته پیش از این با آقای معظمی نقش منفی کار کرده بودم. اما کاراکتر شهروز بسیار خاص و متفاوت است.

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که حسین تراب نژاد در ۵۰ قسمت نوشته و  با طراحی مرتضی اصفهانی جلوی دوربین رفته است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،  قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. 

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/