کد خبر : 112664 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۸ خرداد - 21:07
سودابه بیضایی بازیگر نقش شیرین در سریال «کلبه ای در مه» سودابه بیضایی در سریال «کلبه ای در مه» در نقش شیرین ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، سودابه بیضایی یکی از بازیگران سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان است که در نقش شیرین جلوی دوربین رفته است.

 

 

 

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی هر شب ساعت 20:45  از این شبکه روی آنتن می رود.

 

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

 

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، یاسمن جعفری، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

 

 

زندگینامه سودابه بیضایی:

 

سودابه بیضایی متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شیراز و دانش آموخته رشته ادبیات است که کار بازیگری را از سال 81 و از کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان آغاز کرد.

 

وی برای نخستین بار با فیلم «گیس بریده» به کارگردانی  جمشید حیدری وارد سینما شد و بازیگری مقابل دوربین را تجربه کرد و پس از آن در سه تله فیلم و سریال «جابر بن حیان» به کارگردانی جواد افشار ایفای نقش کرد.

 

سودابه بیضایی هیچ نسبت خویشاوندی با بهرام بیضایی کارگردان سرشناس سینما و تئاتر ندارد و فقط تشابه اسمی با این فیلمساز شناخته شده دارد.

 

فیلمسازی، شعر، نقاشی و موسیقی از جمله علاقه مندی ها و فعالیت های هنری این بازیگر است.

 

از جمله فیلم های سینمایی که سودابه بیضایی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم های:  غیرمنتظره، گیس‌بریده، محافظ، کودک و فرشته، روز روشن، پانسیون دختران، لرد و تعارض اشاره کرد.

 

سودابه بیضایی همچنین در سریال های :  وفا محمدحسین لطیفی،  جابربن‌حیان جواد افشار،  مسافر زمان ۲ مسعود نوابی، مردان تاریخ ساز محمود معظمی، ارمغان تاریکی جلیل سامان، ستاره های سربی محمدرضا آهنج، هوش سیاه مسعود آب پرور، بال های خیس عباس رنجبر، نوشدارو جواد اردکانی، کیمیا جواد افشار،  آمین بهرنگ توفیقی، آسمان من محمدرضا آهنج و نفس جلیل سامان نیز بازی کرده است.

 

انتهای پیام/