2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

شوخی بامزه با وزرای دولت روحانی در سریال بوتیمار+ فیلم

در قسمت هشتم از سریال کمدی بوتیمار شوخی جالبی با وزرای دولت روحانی صورت گرفت.

به گزارش هنرنوشت، در قسمت هشتم از سریال کمدی «بوتیمار» شوخی بامزه ای با وزرای دولت روحانی صورت گرفت که در ویدیوی بالا این سکانس از سریال بوتیمار را می توانید تماشا کنید.

 

 

سریال کمدی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و با تهیه کنندگی مهران مهام هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی، .... 

 

بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران که در این سریال حضور دارند، عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی‌زاده، صاحب حسینی، سیدعباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، علیرضا اسلامی، ثایر سالار، رضا غلامی، و ...

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.