2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به دو قتل دیگر / قتل دختر و دامادش

اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به دو قتل دیگر / قتل دختر و دامادش

پدر بابک خرمدین که به تازگی این کارگردان سینما را به قتل رسانده است، در اعترافاتش به قتل دختر و دامادش نیز اعتراف کرد.

به گزارش هنرنوشت، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که پدر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافات خود به دو قتل دیگر نیز اعتراف کرده است. 

پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات جدید خود به قتل دختر و دامادشان (آرزو و فرامرز) اعتراف کرده و درباره انگیزه شان برای قتل‌ داماد و دخترشان گفته اند که آنها علاوه بر اعتیاد به مواد مخدر، درگیر انحرافات اخلاقی نیز بودند.
 

در همین زمینه بخوانید:

پدر بابک خرمدین: احساس گناه و عذاب وجدان ندارم + فیلم

اعترافات تکان دهنده مادر بابک خرمدین به قتل فرزندان و دامادش+فیلم

جزییات تازه از علت قتل کارگردان سینما / شکرگذاری پدر به خاطر قتل پسرش

کارگردانی که سوژه یک ماجرای واقعی هولناک و باورنکردنی شد / بابک خرمدین در حال تدریس+ فیلم

خواهر و برادر دیگر بابک خرمدین کجا هستند؟

پدر کارگردان سینما انگیزه قتل پسرش را افشا کرد + عکس مقتول در کنار پدر و مادرش

کارگردان ایرانی به قتل رسید / کشف جسد در سطل زباله و اعتراف پدرش

 

 

به گفته قاضی شهریاری و بر اساس اعتراف پدر بابک خرمدین، وی در سال ۹۰ دامادش و در سال 97 نیز دخترش  را به قتل رسانده است و شیوه قتل این دو نفر نیز به روش قتل بابک خرمدین بوده است که آنها را نیز ابتدا به قتل رسانده و بعد تکه تکه کرده و سپس هر کدام از تکه های جسدشان را در جایی رها کرده است.

 

مادر بابک خرمدین نیز در نخستین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی اعلام کرد که قرص‌هایی که در غذای پسرم ریختم از همان قرص‌هایی است که خودم مصرف می‌کردم. او آبروی‌ ما را برده بود و مدام ما را با رفتارش آزار می‌داد.
 

وی همچنین از ارتباط پسرش با زنی ساکن خارج از ایران گفته بود که شریک پسرش بوده و قرار بود این زن به او ۳ میلیارد تومان بدهد تا او خانه و وسایل کار تهیه کند که دیگر خبری نشده است.
 

پدر و مادر بابک خرمدین تحت معاینات پزشکی از نظر روانی قرار گرفته اند و بر اساس نظریه روانپزشک، این پدر و مادر تا این لحظه، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و هیچ کدام دچار اختلال روانی و یا معتاد به مواد مخدر نیستند.

 

تحقیقات بیشتر درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

بابک خرمدین کارگردان سینما، چند روز پیش به دست پدر و مادرش به قتل رسید و جسد تکه تکه شده او در چندین سطل زباله پیدا شد.

 

پدر و مادر بابک خرمدین اعتراف کردند که پسرشان را به دلیل آزار و اذیت هایی که داشته و روابط مشکوکی که با دانشجویان دختر در منزل آنها داشته است، به قتل رسانده اند.

 

بابک خرمدین دو خواهر به نام های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین دارد که یکی از خواهرانش به نام آرزو نیز به همراه همسرش فرامرز به دست پدر و مادرش چند سال قبل به قتل رسیده اند و از آزیتا و افشین هنوز خبری نیست.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.