2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال «سرجوخه» کیست؟

حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال «سرجوخه» کیست؟

حمیدرضا محمدی یکی از بازیگران سریال «سرجوخه» است که نقش اصلی این سریال را با نام «غلامرضا» بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، حمیدرضا محمدی یکی از بازیگران اصلی سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی است که نقش «غلامرضا» را در این سریال بازی می کند.

 

 

 

حمیدرضا محمدی متولد ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران و دانش آموخته رشته کارگردانی و تدوین فیلم است که کار حرفه ای خود را در زمینه بازیگری از دهه 60 و از صحنه تئاتر آغاز کرده است.

 

وی سال 1386 با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه بر تجربیات خود افزود و بعد از آن دوران دانشجویی خود را نیز در رشته کارگردانی و تدوین فیلم گذراند.

 

 

وی در سال  ۱۳۸۸ برای نخستین بار در فیلم «دکان های پیامبری» جلوی دوربین رفت و پس از آن با سریال های «فاصله ها»، «سراب»،  «راز پنهان» و «مینو»  در تلویزیون دیده شد.

 

حمیدرضا محمدی اگر چه در فیلم های کوتاه بسیاری ایفای نقش کرده است اما نخستین حضور جدی خود را در سینما با فیلم «آبادان یازده شصت» تجربه کرد و بازی درخشان او در این فیلم از چشم منتقدان سینمایی پنهان نماند.

 

 

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که حمیدرضا محمدی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم های : آبادان یازده 60 (1398)، گورکن (1398)، مردان آفتاب (1393)، ابرهای ارغوانی، پیک عروس، جاده قدیم  و سریال های  خانواده دکتر ماهان، مینو، در میان خاکستر، سراب و راز پنهان اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.