2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

ماجرای ارتباط نوید محمدزاده و فرشته حسینی / خرید از یک مجسمه ساز افغانستانی + فیلم

یک هنرمند مجسمه ساز افغانستانی در برنامه تلویزیونی «محاکات» از ماجرای خرید کردن نوید محمدزاده و فرشته حسینی و پیشنهاد جذاب این هنرمند سخن گفت.

به گزارش هنرنوشت، شب گذشته 27 فروردین ماه در برنامه «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان یک هنرمند مجسمه ساز افغانستانی میهمان این برنامه بود و درباره ماجرای خرید کردن فرشته حسینی بازیگر ایرانی اهل افغانستان و نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینمای ایران از آثار هنری اش سخن گفت.

 

فرشته حسینی بازیگر سینمای ایران اصالتی افغانستانی دارد که به تازگی در سریال پرمخاطب «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی با نوید محمدزاده ستاره امروز سینمای ایران همبازی بود.

 

 

مدتی است در فضای مجازی تصاویری از عکس های این دو بازیگر که لباس های شبیه به هم را به تن دارند، در حال انتشار است و ارتباط میان این دو بازیگر برای بسیاری از کاربران فضای مجازی و طرفداران نوید محمدزاده عجیب و سوال برانگیز بوده است و اکنون ماجرای ارتباط این دو بازیگر سرشناس به تلویزیون نیز کشیده شده و به کنجکاوی ها درباره ارتباط آنها بیشتر افزوده است.

 

 

 

روز 17 فروردین ماه نیز فرشته حسینی در صفحه اینستاگرام خود به شکلی ویژه و متفاوت سالروز تولد نوید محمدزاده را تبریک گفت.

 

فرشته حسینی در پست تبریک سالروز تولد نوید محمدزاده در صفحه خود  چنین نوشت: 

« برای همیشه تو را آنگونه به ‌یاد می‌آورم.

ایستاده بر روی صخره‌ای
شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.
تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل.
همانی که هیچکس هنوز نمی داند!
تولدت مبارک.»

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.