2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مزدک رستمی بازیگر نقش منوچهر در سریال یاور

مزدک رستمی بازیگر نقش منوچهر در سریال یاور

مزدک رستمی در سریال «یاور» در نقش منوچهر نقش آفرینی کرده است.

به گزارش هنرنوشت، مزدک رستمی یکی از بازیگران سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی است که در نقش منوچهر و پخش کننده مواد مخدر ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

مزدک رستمی متولد 25 اسفند سال 1358 در تهران و دانش آموخه رشته بازیگری و مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی است و کار بازیگری را با همکاری در گروه های تئاتری آغاز کرد.

 

این بازیگر از سال 81 با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی آموزش دید و از همان سال وارد حرفه بازیگری شد.

 

 

مزدک رستمی برای نخستین بار در فیلم پرفروش «مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفت.

 

این بازیگر در سریال «هشت و نیم دقیقه» در نقش نیما و سال 93 در سریال «همه چیز آنجاست» در نقش اسماعیل بازی کرده بود و با نقش اسماعیل که جوانی بدبین و شکاک بود، در این سریال به شهرت رسید.

 

وی همچنین در سریال «آهستگی» و «بین راه» که از جمله سریال های شبکه استانی سمنان و زنجان بود، در نقش های اصلی ایفای نقش کرد و پس از آن در  سریال «کارآگاهان» و «چرخ و فلک» هم حضور کوتاهی داشت.

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که مزدک رستمی در آنها ایفای نقش کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سریال های: شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، هشت و نیم دقیقه، شوخی با ستارگان، کارآگاهان، همه چیز آنجاست، چرخ و فلک (اپیزود سید رضی)،  یکتا، رعدوبرق. و فیلم های : به رنگ ارغوان و مارمولک.

 

سریال «یاور»:

 

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه های خود قرار داده است و هر شب ساعت 20:15 روی آنتن این شبکه می رود.

 

این سریال 30 قسمتی  ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

 

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد رشنو،  فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده،  اسماعیل محرابی، علی باقری، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی، فروغ قجابگلی،  بهراد خرازی، رسول توکلی.

 

داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 9:55 و 15:40 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.