2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فصل جدید مسابقه «سیم آخر» به شبکه سه رسید

فصل جدید مسابقه «سیم آخر» به شبکه سه رسید

فصل جدید مسابقه «سیم آخر» به آنتن شبکه سه بازگشت و اولین قسمت از فصل دوم این مسابقه از شب گذشته، جمعه (۱۹ شهریور ماه) پخش شد.

به گزارش هنرنوشت به نقل از روابط عمومی برنامه، ضبط این مسابقه با اجرای رضا رشیدپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان آغاز شده است و فصل جدید این مسابقه در سه روز پایانی هفته روی آنتن می رود.

 

در فصل جدید دکور و فضای مسابقه تغییر کرده است و شرکت کنندگان غیر از انفجار بمب با یک سقوط آزاد هم مواجه می شوند.

 

در فصل جدید تعداد گروه های شرکت کننده در مسابقه نیز بیشتر شده است و هر گروه با شیوه های مختلفی از مراحل مسابقه حذف می شود. همچنین در استودیوی مسابقه شرایط برای حضور تماشاگر هم فراهم است و جایگاه تماشاگران نیز تعبیه شده است با این حال هنوز قرار نیست تماشاگران در زمان ضبط مسابقه حضور داشته باشند و عوامل تابع شرایط جدید اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا هستند.

 

زمان پخش این مسابقه، هر هفته در سه شب  چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه حوالی ۲۲:۳۰ اعلام شده است.

 

عوامل فصل جدید مسابقه سیم آخر عبارتند از؛ مجری رضا رشیدپور، تهیه کننده و کارگردان محمدرضا رضاییان، مجری طرح حمید مراوندی، طراح دکور مرتضی بهبهانی، مدیر تصویربرداری حسین حاتمی، کارگردان تلویزیونی محمدرضا درخشان، مدیر روابط عمومی عطیه موذن.


انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.