2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
«اسکارلت و دوک» سریال جدید شبکه چهار شد

«اسکارلت و دوک» سریال جدید شبکه چهار شد

شبکه چهار سیما سریال خارجی «اسکارلت و دوک» را در کنداکتور پخش خود قرار داده است.

به گزارش هنرنوشت، «اسکارلت و دوک» عنوان سریال جدید شبکه چهار سیما است که قرار است از شنبه 13 شهریورماه ساعت 12 شب پخش شود.

 

این مینی‌سریال در ژانر جنایی ساخته شده و محصول سال ۲۰۲۰ انگلستان است که کارگردانی آن را  راشل نیو (racheal new) بر عهده دارد و  بازیگران آن شامل:  کیت فیلیپس (kate phillips)، استوارت مارتین (stuart martin) و کتی بلتون (cathy belton) می شوند.

 

داستان‌ این مجموعه درباره قصه زندگی «الیزا اسکارلت» است که در لندن دوره ویکتوریا زندگی می‌کند. او هنگام فوت پدرش بی‌پول می‌ماند، بنابراین تصمیم می‌گیرد تا آژانس کارآگاهی پدرش فعال باقی بماند و شخصا به جای او به فعالیت ادامه دهد، اما برای فعالیت در دنیای مردسالاری حل جنایت، با بازرسی به نام کارآگاه «ویلیام ولینگتون» معروف به «دوک» همکاری می‌کند.

 

دوشیزه اسکارلت و دوک» از سایت تخصصی imdb امتیاز ۷.۵ از ۱۰ را کسب کرده و به انتخاب مخاطبان و منتقدان این سایت به عنوان یکی از سریال‌های محبوب سال ۲۰۲۰ شناخته شده است.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.