2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار

نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار

نازنین هاشمی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار شد.

به گزارش هنرنوشت، نازنین هاشمی یکی از بازیگران نوظهور سینما و تئاتر ایران است که برای نخستین بار در سریال «احضار» در نقش شکیبا جلوی دوربین رفته است.

 

 

نازنین هاشمی متولد 19 مردادماه سال 1376 در تهران و دانش آموخته کارشناسی مهندسی شیمی است که کار بازیگری را با شرکت درکلاس های بازیگری آغاز کرده است.

 

از جمله آثاری که نازنین هاشمی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به زاویه زنجیر، پارازیت، سرشاخ، دوشیزه جولیا و اعترافات و همچنین اجراخوانی و نمایشنامه خوانی گاو و نمایشنامه خوانی به همین سادگی اشاره کرد.

 

 

نازنین هاشمی برای نخستین بار با سریال «احضار» حضور در قاب تلویزیون را تجربه می کند.

 

شبکه یک سیما، سریال «احضار» را  به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در کنداکتور پخش قرار داده است و مخاطبان این شبکه می توانند هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 22:15 شاهد پخش این مجموعه باشند.

 

با توجه به انتخاب این سریال برای ایام ماه مبارک رمضان، انتظار می رود این سریال مجموعه ای 30 قسمتی باشد.

 

سریال احضار با نام قبلی «دعوت نحس» همچنان در حال تصویربرداری است و  20 درصد پایانی این سریال همزمان با انجام مراحل فنی در حال تصویربرداری است.
 

در این مجموعه به نقد عرفان های کاذب پرداخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آنها همراه با ۲ تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آنها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌ کند.

 

بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند عبارتند از:  آرش مجیدی، رضا توکلی،افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، مهرزاد جعفری، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر، روژین رحیمی طهرانی، محمدهادی دیباجی ، رضا امامی ، سیما شایستهو صالح میرزاآقایى.

 

کارگردان سریال «احضار» پیش از این سریال های «او یک فرشته بود»،  «تب سرد»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را کارگردانی کرده که از شبکه های تلویزیونی پخش شده است.
 
 
سایر عوامل سریال احضار عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.