2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
رابعه اسکویی بستری شد / شهره لرستانی از مردم خواست برایش دعا کنند

رابعه اسکویی بستری شد / شهره لرستانی از مردم خواست برایش دعا کنند

رابعه اسکویی که برای انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است و شهره لرستانی از مردم خواست برای شفای او دعا کنند.

به گزارش هنرنوشت، شهره لرستانی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود از بستری شدن رابعه اسکویی بازیگر سینما خبر داد و از مردم خواست برای سلامت او دعا کنند.

 

شهره لرستانی در صفحه خود با ذکر خاطره ای از رابعه اسکویی نوشت: « برای سلامتی دوست، همکار و طنز پرداز کشورمان، خانم رابعه اسکویی دعا کنیم.

عمل جراحی سخت و ناگهانی ، با کمبود خون و .. خدا می داند که رفیقمان چه دردی می کشد. برایش از اعماق جان دعای شفا می کنم و برای شاد شدنش خاطره ای می نویسم.

سالها پیش بود حدود بیست سال قبل که ما در خانه پیشکسوتان هنر به اتفاق برای هنرمندان کهنسال ، کار می کردیم ..آن روزها من یک ماشین
رنوی دو در زرد رنگ داشتم و شبها پس از اتمام کار من و رابعه ناچار بودیم مقادیری توی کوچه ماشین را هل بدهیم تا روشن شود و بعد هر دو خنده کنان بپریم توش و راه بیفتیم .. رنوی دو در من ترمز دستی و برف پاک کن هم نداشت و هرشب که با هول روشن می شد، رابی میگفت : تو اون روح ات با ماشینت... و انقدر پاپی شد که من بالاخره یک پراید قسطی نو خریدم.

عروسک را ( اسمی که تحویلگر نمایندگی پراید ماشین را با آن خطاب کرد ) جلوی خانه پیشکسوتان تحویلمان دادند و ما ذوق زنان کار را زودتر تعطیل کردیم و سوار پراید زدیم به خیابان ها و از شیکی ماشین مشکی رنگ و نو و صدای ضبط فابریکش حال می کردیم و گپ می زدیم و گل می گفتیم و گل می شنفتیم.

تا اینکه ناگهان ماشین وسط خیابان ولی عصر خاموش شد و روشن نشد و راه بندان عجیبی درست کردیم. خیلی زودمتوجه شدیم بنزین موجود در ماشین فقط به اندازه رسیدن به پمپ بنزین بوده و ما به تنها چیزی که فکر نمی کردیم ، هول دادن پراید نو به سمت کنار خیابان برای باز کردن راه عبور دیگران بود. هنوز صدای عصبانی رابعه توی گوشمه در حالی که هر دو پیاده از لای درب ها ماشین را به کناری هل می دادیم ؛ رابعه گفت ؛ تو اون روح ات.. ماشین نو و کهنه نداره ، ما همیشه باید ترو هل بدیم!

 

برای شفای دوست عزیزم امشب دستانم را به دعا بلند خواهم کرد. از رب الودود ، شفای عاجل ، تن سالم ، دل خوش و درخشش های هنری بسیار برایش آرزو می کنم.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.