2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پاسخی به ادعای علی صادقی بازیگر سریال های طنز / با سند صحبت کن!

پاسخی به ادعای علی صادقی بازیگر سریال های طنز / با سند صحبت کن!

محمد شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی «50 کیلو آلبالو» با انتشار تصویری از قرارداد علی صادقی در این فیلم به ادعاهای این بازیگر پاسخ داد.

به گزارش هنرنوشت، محمد شایسته تهیه‌کننده فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو»، با انتشار تصویری از قرارداد علی صادقی برای بازی در این فیلم، از او خواست تا با سند صحبت کند.

 

در همین زمینه بخوانید:

علی صادقی در انتقادات تند و تیزش از دو تهیه کننده سینما و تلویزیون چه گفت؟


فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» نوشته فرهاد توحیدی و مانی حقیقی است که به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته در سال ۱۳۹۴ تولید شد و علی صادقی به همراه ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، مونا احمدی، امید روحانی، بهنوش بختیاری و ... از جمله بازیگران این فیلم بود.
 

علی صادقی چند روز پیش در گفتگویی ادعا کرد که محمد شایسته تهیه کننده فیلم «50 کیلو آلبالو» نه تنها دستمزد کامل او را پرداخت نکرده بلکه در اعتراض به او فحاشی هم کرده است.

 

محمد شایسته امروز به این ادعای علی صادقی واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود تصویری از قرارداد علی صادقی را منتشر کرد و توضیحاتی درباره ادعای او ارایه کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
نسیم 1399/12/17
فیلم جالبی بود👌👌👌

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.