2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جواد خواجوی بازیگر سریال کمدی «نوروز رنگی» شد

جواد خواجوی بازیگر سریال کمدی «نوروز رنگی» شد

جواد خواجوی در سریال کمدی «نوروز رنگی» ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت،  جواد خواجوی یکی از بازیگران سریال نوروزی «نوروز رنگی» است که در کنار دیگر بازیگران این سریال کمدی ایفای نقش می کند.

 

 

 سریال «نوروز رنگی» در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را به زبان طنز روایت می‌کند و در کنار آن به آداب و رسوم و سنت های مردم مشهد نیز می پردازد.

 

یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجره از جمله بازیگران این سریال هستند و علی مسعودی علاوه بر کارگردانی در این سریال در نقش آقای مهدوی نیز ایفای نقش کرده است.

 

این سریال پیش از این «هشت آباد» نام داشت که اکنون به «نوروز رنگی» تغییر یافته است.

 

زندگینامه جواد خواجوی:

 

 

جواد خواجوی متولد خردادماه سال ۱۳۷۱ در مشهد و دانش آموخته رشته سینما است که کار حرفه ای خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر نیز فعالیت داشته است.

 

این بازیگر پیش از این در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و سریال «محرمانه» ایفای نقش کرده است.

 

خواجوی همچنین در برنامه تاک شو کمدی «امشو» به کارگردانی و اجرای مجید صالحی همکاری داشت. این برنامه هر قسمت میزبان چهره های محبوب سینما، موسیقی و ورزش ایران است و سامان احتشامی نوازنده پیانو و جواد خواجوی به عنوان کمدین در هر قسمت از این برنامه طنز مجید صالحی را در امر اجرا همراهی می کنند.

 

 

خواجوی علاوه بر فعالیت های خود در زمینه بازیگری تئاتر و سینما، با صداگذاری و دوبله طنزآمیز کلیپ های مختلف به ویژه کلیپ های مربوط به حیوانات به لهجه مشهدی به شهرت بسیاری در میان کاربران فضای مجازی دست یافته است به طوری که ظرف مدت کوتاهی، دنبال کنندگان او در اینستاگرام به بیش از 3 میلیون نفر رسیده است.

 

خواجوی در گفتگویی که با روزنامه خراسان داشته درباره شهرت و محبوبیتش در فضای مجازی گفته است: کار دوبله مشهدی روی کلیپ های مختلف در فضای مجازی کار جدیدی نیست و مشابه آن بسیار است اما من کارم را به دلیل تجربیاتی که در تئاتر و سینما دارم به صورت تخصصی انجام می دهم و برای انجام این دوبله ها نیز به تنهایی و با استفاده از گوشی تلفن همراهم کار می کنم که اگر چه بسیار ساده به نظر می رسد اما پر از نکات مهم فرهنگی است و تلاش می کنم کارم درجه یک باشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.