2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
الهام جدی بازیگر سریال سیاوش

الهام جدی بازیگر سریال سیاوش

الهام جدی بازیگر سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده است.

به گزارش هنرنوشت، الهام جدى در سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده در کنار دیگر بازیگران شناخته شده این سریال ایفای نقش می کند.

 

سریال «سیاوش» تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری از 10 بهمن ماه 99 پخش آن از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده و علاقه مندان به پیگیری سریال های شبکه نمایش خانگی می توانند روزهای جمعه ساعت 12  شاهد پخش این سریال از نماوا باشند.

 

سریال «سیاوش» ملودرامی اجتماعی است که حدود 30 قسمت است و  با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب شهر تهران به تصویر کشیده شده است.

 

در این سریال بازیگران سرشناسی ایفای نقش می کنند که عبارتند از: مجید صالحی، میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز،گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی و مرجان قمری.

 

موسیقی تیتراژ سریال سیاوش نیز ساخته پرواز همای است که خوانندگی آن را نیز بر عهده دارد .

 

 

الهام جدی متولد ١٧ فروردین ١٣٧٤ در کاشان و دانش آموخته رشته بازیگرى است که فعالیت هنری خود را از سال ١٣٩٥ با ایفای نقش روی صحنه تئاتر آغاز کرده است.

 

الهام جدی در نمایش های مختلفی روی صحنه رفته است که از آن میان می توان به نمایش های « ولپُن»، «شیطونى»، «نبرد گالیله» و «مرثیه اى براى ژاله» اشاره کرد.

 

این بازیگر نخستین بار در سال  ١٣٩٨ با حضور در فیلم «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحى وارد سینما شد.

 

وی در سریال «سیاوش» که از شبکه نمایش خانگی و پلتفرم «نماوا» در حال پخش است، ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.