2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ملیکا نصیری بازیگر نقش فرناز در سریال 87 متر

ملیکا نصیری بازیگر نقش فرناز در سریال 87 متر

ملیکا نصیری بازیگر نقش فرناز در سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری است که برای نخستین بار حضور در مقابل دوربین را تجربه می کند.

به گزارش هنرنوشت، ملیکا نصیری از بازیگران جوان و نوظهور سینما و تلویزیون است که نخستین نقش خود را  در سریال جدید کیانوش عیاری با عنوان «87 متر» تجربه کرده است که باید آن را شانس بزرگی برای این بازیگر جوان و تازه وارد دانست که توانسته در نخستین کار حرفه ای خود با یکی از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همکاری کند.

 

ملیکا نصیری در سریال 87 متر نقش فرناز را بازی می کند.

 

سریال 87 متر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و از مردادماه ساعت 22:15  از این شبکه پخش می شود.

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده،، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

 

 

 

 

 

 

نصیری برای ورود به سینما در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرده و در چند فیلم کوتاه نیز ایفای نقش کرده است اما ورود حرفه ای او به عرصه بازیگری سینما و تلویزیون از یک فراخوان بازیگری آغاز شد که از سوی دفتر کیانوش عیاری برای فیلم «کاناپه» منتشر  شده  بود و او با تست دادن در دفتر این کارگردان شناخته شده، نه برای فیلم «کاناپه» بلکه یک سال بعد برای ایفای نقش در سریال 87 متر دعوت به کار شد.

 

این بازیگر که ورودش به سینما با هدایت یک کارگردان مشهور رقم خورده است، معتقد است که ایفای نقش در سریال 87 متر بزرگترین شانس زندگی حرفه ای او بوده است و  زندگی اش با ایفای نقش در سریال 87 متر به دو بخش پیش از این سریال و پس از آن تقسیم شده است.

 

 

وی همچنین در گفتگو با سوره سینما گفته است که همکاری کردن با کیانوش عیاری حتی  برای بازیگران با تجربه هم یک آرزوست و خوشحال است که این فرصت برای وی فراهم شده است.

بسیاری از بازیگران از صبوری و برداشت های متعدد در آثار کیانوش عیاری گفته اند و ملیکا نصیری هم بر این نکته تأکید کرده و گفته است که آقای عیاری 

با صبر بسییار و همچنین  وسواس و  دقت تلاش می کند تا بازیگران در واقعی ترین حالت ایفای نقش کنند و برای این کار چندین بار هر صحنه را تکرار می کند تا به خواسته اش برسد.

 

نصیری حضور در این سریال را بزرگترین اتفاق زندگی خود و نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای خود می داند.

 

ملیکا نصیری در سریال 87 متر در نقش دختر خانواده خلیلی ها ایفای نقش کرده و مهران رجبی و شهین تسلیمی والدین او در این سریال هستند.  

 

 

این بازیگر نوظهور پیش از این کار خبرنگاری در حوزه فرهنگ و هنر و به ویژه حوزه خبری ادبیات و موسیقی و بعدها سینما را هم تجربه کرده است و به اعتقاد او  خبرنگاری بهترین و جذاب ترین شغل دنیا است که توانسته قدرت دید او  را توسعه داده  و‌ نگاهش را به مسائل  دقیق تر کند.

 

این بازیگر همچنین گفته است که خبرنگاری در حوزه سینما نکته های بسیاری را به وی در زمینه سینما آموخته و درس های زیادی گرفته که در عرصه بازیگری هم به کمک او آمده است.

 

ملیکا نصیری همچنین حضورش را به عنوان خبرنگار سینمایی و آشنایی با سینماگران بسیار را در ورودش به بازیگری سینما بی تأثیر ذکر کرده و تأکید کرده است که از سوی هیچ هنرمندی به دنیای سینما معرفی نشده است.

 

این بازیگر جدید سینما و تلویزیون، در یکی از پست های اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر  به شغل پدرش که سرمهندس کشتی است اشاره کرده و با بازماندگان دریانوردان حادثه کشتی سانجی همدردی کرده است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.