2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پژمان جمشیدی در پاسخ به توهین خبرنگار درباره بازیگری او چه گفت؟

پژمان جمشیدی در پاسخ به توهین خبرنگار درباره بازیگری او چه گفت؟

پژمان جمشیدی در نشست خبری جشنواره فیلم فجر ، پاسخی تأمل برانگیز به خبرنگاری داد که معتقد بود او در فوتبال به جایی نرسیده و حالا در سینما به دنبال دیده شدن است.

به گزارش هنرنوشت، در نشست مطبوعاتی فیلم «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی یکی از خبرنگاران سوال عجیبی از پژمان جمشیدی به این شرح پرسید که :  در فوتبال که به جایی نرسیدید، فکر نمی کنید برای دیده شدن راه های بهتری هم وجود  دارد و دیده شدن صرفا با بازیگری نیست؟

 

 

این سوال با واکنش آزیتا حاجیان دیگر بازیگر فیلم خط فرضی روبرو شد و پیش از آن که جمشیدی پاسخ بگوید، در دفاع از بازیگری او از خبرنگار مذکور خواست که بی انصافی نکند و سپس به بازی درخشان جمشیدی در فیلم خط فرضی اشاره کرد و آن را ستود.

خبرنگار مذکور به این تعریف ها قانع نشد و دوباره به ماجرای آشنایی پژمان جمشیدی با پیمان قاسم خانی در یک میهمانی اشاره کرد و تأکید کرد که این آشنایی برای بازیگر شدن جمشیدی کافی نیست! 

 

 

اما پژمان جمشیدی در پاسخ به خبرنگاری که مدعی بود او در فوتبال و سینما به جایی نرسیده است و هدفش دیده شدن است، با کلامی سنجیده و مودبانه گفت:  نمی خواهم بحث را عرفانی  یا مظلوم نمایی کنم. می خواهم مطلبی را غیرمرتبط به شما بگویم که از دو روز گذشته خودم به آن فکر کرده ام.  اگر کسی من را نشناسد فکر می کند زندگی برایم خیلی با ارزش است. نه آن قدری که شما فکر می کنید دیده شدن برایم مهم است، نه زندگی اینقدر برایم مهم است که بخواهم برای دیده شدن چنین کاری کنم. نه فوتبال را به این دلیل انتخاب کردم، نه سینما را.

 

جمشیدی در ادامه با اشاره به نقدهایی که به بازیگری او در سینما شده است، بیان کرد: در طول این چهار پنج سالی که من در جشنواره فجر حضور دارم تا حالا نقد شخصی از بازیگری خودم ندیده بودم. یعنی اگر مثلا در فیلم «سوء تفاهم» هم من کاندید شدم، درباره فیلم نقد می نوشتند و در گوشه ای از آن هم به بازی من اشاره می شد یا فیلم های دیگر مثل «خوب بد جلف» و... .

 

وی با اشاره به اتفاقی که نگاهش را به زندگی تغییر داده است، در ادامه اظهار کرد: من خیلی اینستاگرام را چک نمی کنم،  سه روز پیش یکی از دوستان سر صحنه فیلم برداری به من گفت یک نفر یک نقد خیلی خوب و یک صفحه ای برایت نوشته است. خیلی خوشحال شدم چون یک نقد شخصی و صرفا به خاطر بازی من در فیلم «شیشلیک» نوشته شده بود. به محض اینکه آن نقد و خبر را خواندم، صفحه بعدی همان خبر،  اعلام خبر فوت علی انصاریان بود. همه این ها که می گویید برایم خیلی بی ارزش است و این موضوع سه روز پیش تلنگری به من زد که بدنم لرزید. وقتی من یک تعریف از خودم دیدم و خبر بعدی درباره فوت علی، دوست عزیزم بود. بنابراین زندگی آن قدر برایم با ارزش نیست که فکر کنید برای دیده شدن فیلم بازی می کنم، خودم را سرگرم می کنم.

 

 

این سخنان غیرمنصفانه خبرنگاری در نشست خبری خط فرضی علیه پژمان جمشیدی از سوی مخاطبان و دوستداران او در فضای مجازی بی پاسخ نماند و اولین هنرمندی که نسبت به آن واکنش نشان داد شهاب جعفرنژاد کاریکاتوریست کشورمان بود که طرح زیر را در پاسخ به این خبرنگار و  ادعای او منتشر  کرد.

 

 

بسیاری از مخاطبان سینما در طرفداری از بازیگری پژمان جمشیدی در فضای مجازی نکاتی را مطرح کردند و بر این نکته مهم تأکید کردند که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم پژمان جمشیدی یکی از ستارگان سینمای امروز ایران است.

 

در همین زمینه بخوانید:

خبرنگاری که به پژمان جمشیدی تاخت جوابیه داد / حق با تو بود پژمان زندگی ارزش این حرف ها را ندارد!

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
محمود مکوندی 1399/11/20
به نظر من آقای جمشیدی هم بازیکن عالی بود وهم بازیگر عالی است و از این خبرنگار عزیز و کم تجربه خواهش میکنم بی خودی در مورد این عزیزان قضاوت نکنید متشکرم
محمد از تهران 1399/11/24
بنده معتقدم کسی که به خود اجازه توهین می دهد اول به خودش نگاه کند که چه جایگاهی بین مردم بازی وبازیگری دارد واقعا از این بی اخلاقی متنفرم و امیدوارم که با این افراد طوری مناسب برخورد شود که دیگران به خود اجازه تکرار ندهند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.