2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سونیا سنجری بازیگر نقش سونیا در سریال 87 متر

سونیا سنجری بازیگر نقش سونیا در سریال 87 متر

سونیا سنجری بازیگر نقش سونیا در سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری است.
به گزارش هنرنوشت، سونیا سنجری در سریال تازه کیانوش عیاری با عنوان «87 متر» در نقش سونیا ایفای نقش می کند.
 
 
 

سریال 87 متر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و از مردادماه ساعت 22:15  از  شبکه یک سیما پخش می شود.

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 
 
زندگینامه سونیا سنجری:
 
 
 
 
 
سونیا سنجری متولد سال 1365 در تهران و دانش آموخته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که کار بازیگری را از سال 88 آغاز کرده است.
 
 
 
 
شروع کار وی در زمینه بازیگری از صحنه تئاتر بود و بعدها به سینما و بازی در مقابل دوربین هم علاقه نشان داد و به این ترتیب اگر چه از صحنه تئاتر جدا نشد اما در زمینه سینما بیشتر فعالیت کرد.
 
سونیا سنجری با همسرش کریم لک زاده از دوران فعالیت های تئاتری در شیراز و پیش از دانشگاه رفتن آشنا شده بود و بعدها در دوران دانشگاه نیز در کنار همسرش کار تئاتر و سینما را ادامه داد که این ارتباط ها بعدها منجر به ازدواج آنها شد.
 
 
سونیا سنجری که سابقه ایفای نقش در چند فیلم کوتاه را دارد برای فیلم کوتاه «روتوش»  موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه sukhum شد.
 
 
 

سونیا سنجری سه جایزه بازیگری در کارنامه هنری خود دارد که عبارتند از:  جایزه  بهترین بازیگر زن جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (کومش)، بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کوتاه تهران برای فیلم کوتاه «سایه فیل» و بهترین بازیگر جوایز سالانه لیسبون (پرتغال) برای بازی در فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری.

 

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که سونیا سنجری در آنها ایفای نقش کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
سه روز و سه قتل (۱۳۹۹)
 
آگهی فروش (۱۳۹۸)
 
هزار و ده شب (۱۳۹۷)
 
دومینو (فیلم ) (۱۳۹۶)
 
برای فروش (۱۳۹۶)
 
سایه فیل (۱۳۹۶)
 
فصل قرمز (۱۳۹۵)
 
پات (۱۳۹۵)
 
کله سرخ (فیلم ۱۳۹۵)
 
دختری در میان اتاق (۱۳۹۵)
 
مرا رها نکن (۱۳۹۵)
 
روتوش (۱۳۹۵)
 
قیچی (۱۳۹۴)
 
 
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.