2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
شبنم عرفی نژاد بازیگر نقش سمیرا در سریال 87 متر

شبنم عرفی نژاد بازیگر نقش سمیرا در سریال 87 متر

شبنم عرفی نژاد در سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری در نقش سمیرا ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، شبنم عرفی نژاد یکی از بازیگران سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری است که در نقش سمیرا ایفای نقش می کند.

 

 

سریال 87 متر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که مردادماه در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای  ساعت 22:15  از این شبکه پخش می شود.

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده،، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

سابقه همکاری شبنم عرفی نژاد با کیانوش عیاری به دستیاری فیلم های این کارگردان بازمی گردد که از زمان سریال «روزگار قریب» برای او دستیاری کرده  و اکنون در سریال تازه او با عنوان 87 متر به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفته است.

 

عرفی نژاد دانش آموخته رشته روزنامه نگاری است و در چند روزنامه مختلف نیز فعالیت کرده که بعد ازمدتی تعطیل شده است. عرفی نژاد بعد از مدتی تصمیم گرفت که در حرفه منشی صحنه آثار سینمایی فعالیت خود را آغاز کند.

این بازیگر و کارگردان جوان از حضورش به عنوان دستیار کارگردان در کنار مهدی فخیم زاده و کیانوش عیاری به عنوان دو شانس بزرگ زندگی حرفه ای خود یاد کرده است.

 

نخستین فیلم بلند سینمایی شبنم عرفی نژاد فیلمی است با عنوان «پشت در خبری نیست» که پس ازهفت سال از زمان ساخت، در سال ۹۵ در گروه سینمایی هنروتجربه به نمایش درآمد.

عرفی نژاد برای فیلم خود از حضور کیانوش عیاری برای بازنویسی فیلمنامه بهره مند شد. به گفته خود او  نه در ساخت اولین فیلمش بلکه همیشه، فیلم‌سازی او تحت تاثیر اندیشه کیانوش عیاری است زیرا سالها زیر نظر عیاری و در کنار وی تجربه کسب کرده است.

 

عرفی نژاد که در سریال 87 متر علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت داشته است، درباره این سریال و تأخیر چند ساله آن از زمان ساخت تا پایان کار گفته است: ما  ۱۵ مرداد سال ۹۶ این کار را شروع کردیم. قطعا اگر کارگردان فرد دیگری غیر از آقای عیاری بود ساخت کار زودتر به پایان  می‌سید، ولی به دلیل وسواس آقای عیاری و دقتی که در نوشتن، فیلم‌برداری و برداشت‌ها دارد که  گاهی به ۳۰  تا  ۸۰ برداشت می‌رسد، کار زود تمام نمی‌شود.

 

شبنم عرفی نژاد با مانی صدیقی یکی از بازیگران سریال 87 ازدواج کرده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.