2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

سطح اکسیژن خون علی انصاریان بالا رفت / آخرین وضعیت علی انصاریان تا شامگاه 14 بهمن

سطح اکسیژن خون علی انصاریان میان 70 و 80 در نوسان است.

به گزارش هنرنوشت، علی انصاریان بازیگر سینما و تلویزیون و  بازیکن محبوب و سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که از دو هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان در بخش مراقبت های ویژه بستری است،  از بامداد امروز 14 بهمن ماه ناگهان حال او رو به وخامت رفت و سطح اکسیژن خون او به شدت پایین آمد و ضربان قلبش بالا رفت که باعث نگرانی پزشکان معالج او شده بود و به دنبال وخیم شدن حال این ورزشکار محبوب همه پزشکان و دوستداران او از مردم خواستند برای بهبود حال او دعا کنند.

 

علی کریمی که از صبح امروز در بیمارستان فرهیختگان پیگیر وضعیت علی انصاریان است، ساعاتی پیش از بهبود نسبی او و افزایش سطح اکسیژن خون او خبر داد و از مردم خواست برای بهبود کامل او دعا کنند.

 

اما پزشک معالج علی انصاریان به تازگی به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است که  سطح اکسیژن خون انصاریان در برخی از ساعات امروز به ۷۰ و ۸۰ رسیده، ولی این وضعیت در حال تغییر بوده و در برخی ساعات هم به ۳۰ کاهش پیدا کرده است.

 

به اعتقاد وی با وجود این تغییرات و نوساناتی که وجود دارد نمی توان به طور اطمینان بخش وضعیت علی انصاریان را رو به بهبود ارزیابی کرد.

 

به گفته او  انصاریان همچنان از  دستگاه ونتیلاتور استفاده می کند و در مجموع وضعیت او ناپایدار و نامساعد است.

 

بیشتر بخوانید:

خبرهای بد از آخرین وضعیت علی انصاریان تا روز 14 بهمن / اشک ها و التماس دعای داماد خانواده انصاریان + فیلم

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.