2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
هلیا امامی بازیگر نقش آذر در سریال دادستان

هلیا امامی بازیگر نقش آذر در سریال دادستان

هلیا امامی در سریال «دادستان» در نقش آذر که یک خبرنگار است، ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، هلیا امامی یکی از بازیگران سریال جدید شبکه سه سیما با عنوان «دادستان» است که در نقش آذر که یک خبرنگار است، جلوی دوربین رفته است. 

 

 

سریال 17 قسمتی «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی هر شب ساعت 8:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. 

 

دادستان روی موضوع عدالت‌خواهی و مفاسد اقتصادی تمرکز دارد و به موضوعات دیگری از جمله حمله داعش به مجلس نیز پرداخته است.

 

بازیگران سریال دادستان عبارتند از :  محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و...

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است:  « «دادِستان» سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!» 

 

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال دادستان:

 

 

هلیا امامی متولد سال 1366 است که کار بازیگری را از کلاس های استاد حمید سمندریان آغاز کرده است و از این طریق وارد دنیای تئاتر شد.

 

وی بعد از ایفای نقش در دو فیلم تلویزیونی با فیلم سینمایی «ساکن کلبه چوبی» به کارگردانی حسین لیالستانی و «تقدیر نهایی» به کارگردانی محسن توکلی وارد سینما شد.

 

 

این بازیگر جوان در فیلم «تقدیر نهایی» در کنار بازیگران حرفه ای از جمله پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری و رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

 

هلیا امامی در سریال «لژیونر» که به کارگردانی مسعود آب پرور سال 96 از تلویزیون پخش شد، نقش اصلی را بر عهده داشت و با محمدرضا شریفی نیا و حسن پورشیرازی همبازی بود  و همچنین در سریال «آتش و غداره» به کارگردانی محمد عرب نیز در یکی از نقش های اصلی ظاهر شد.

وی در سریال «آتش و غداره» که بر اساس قصه داش آکل ساخته شده است، در نقش مرجان ایفای نقش کرد و همبازی حسین یاری یکی از بازیگران سرشناس سینمای ایران بود.

 

 

این بازیگر تئاتر و سینما در سریال تاریخی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که برای شبکه پنج سیما ساخته شده  نیز در نقش اصلی با نام مهربانو بازی کرده است که این سریال هنوز به مرحله پخش نرسیده است.

 

هلیا امامی در همین سریال «از یادها رفته» دچار حادثه شد که او را روانه بیمارستان کرد.

 

 امامی به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعال است و در حال حاضر با برند حجاب استایل همکاری دارد.

 

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که هلیا امامی نقش آفرینی کرده است می توان به این آثار زیر اشاره کرد:

 

سریال از یادها رفته (1396)

سریال لژیونر (1396)

سینمایی آتش و قداره (1396) به کارگردانی محمد عرب

فیلم سینمایی دوربین

فیلم سینمایی سکه

فیلم قرار بعدی همانجا

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.