2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مونا غمخوار بازیگر نقش بزرگسالی رها در سریال بیگانه ای با من است

مونا غمخوار بازیگر نقش بزرگسالی رها در سریال بیگانه ای با من است

مونا غمخوار در فصل دوم سریال «بیگانه ای با من است» در نقش بزرگسالی رها دختر سمیه ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، مونا غمخوار یکی از بازیگران سریال «بیگانه ای با من است» که در نقش بزرگسالی رها در کنار دیگر بازیگران سرشناس و کمتر شناخته شده این سریال ایفای نقش می کند.

 

نقش نوجوانی رها را در این سریال سارا بهارلو بازی کرده است و مونا غمخوار در نقش بزرگسالی رها در این سریال ظاهر شده است.

 

 

فصل دوم سریال «بیگانه ای با من است»  هر شب ساعت 9:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و آرش معیریان در فصل دو و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران  این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، سامرند معروفی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند ، مهدیه نساج، مهدی فقیه،  نیلوفر شهیدی، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

مونا غمخوار متولد 8 شهریور سال 1366 و دانش آموخته کارشناسی رشته کسب و کار  است که کار بازیگری را از دوران کودکی و زمانی که چهار ساله بود آغاز کرد و اکنون پس از سالها دوری از سینما و تلویزیون بار دیگر با سریال «بیگانه ای با من است» به قاب تلویزیون بازگشته است.

 

مونا غمخوار از سال 1370 و از چهار سالی کار بازیگری را آغاز کرد و نخستین بار در سال 71 با سریال « خاله سارا» در تلویزیون دیده شد.

وی در سال 74 و زمانی که هشت سال داشت با فیلم «دشمن» برای نخستین بار وارد سینما شد ولی به مرور از این حرفه فاصله گرفت تا آن که در سال 94 و در 28 سالگی با سریال  «یادداشت های یک زن خانه دار» که از  شبکه پنج پخش شد، دوباره به حرفه بازیگری بازگشت.

 

 

این بازیگر جوان که حالا با فرید یوسف پور کارگردان تئاتر ازدواج کرده است، اکنون در سریال «بیگانه ای با من است» ایفای نقش می کند.

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که مونا غمخوار از کودکی تا امروز در آنها ایفای نقش کرده است می توان به این موارد اشاره کرد:

 

 

 سریال خانه ما

سریال طلاق

فیلم تلویزیونی انار

سریال عمه طوبی

سریال فرزند صالح

 فیلم دشمن

 سریال خاله سارا

فیلم ویرانگر

تله فیلم مراسم آبرومندانه

سریال  یادداشت های یک زن خانه دار
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.