2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ونوس کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است

ونوس کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است

ونوس کانلی در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است در نقش لیلا ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، ونوس کانلی در فصل دوم سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی آرش معیریان در نقش بزرگسالی لیلا ایفای نقش می کند.

 

فصل دوم سریال «بیگانه ای با من است»  هر شب ساعت 9:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و آرش معیریان در فصل دو و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران  این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، سامرند معروفی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند ، مهدیه نساج، نیلوفر شهیدی، مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

 

 

ونوس حسن کانلی متولد دهه 1370 و  19 فروردین ماه است و کار بازیگری را از سال 1389 با تئاتر شروع کرد و در سال 1393 با فیلم سینمایی « تا آمدن احمد» وارد سینما شد و پس از آن با سریال «دوردست ها» در نقش یگانه، نخستین حضورش را در قاب تلویزیون تجربه کرد.

کانلی درباره نخستین حضور تلویزیونی خود در سریال دوردست ها در جایی گفته است: برای این سریال نگرانی های خودم را داشتم، اما این نگرانی از بابت مخاطبان بود و این که آیا نقشی که بازی می کنم به دل مخاطب می نشیند یا نه. من قبل از ورود به سینما، چهار سال سابقه تئاتر داشتم، ولی بازی در مدیوم های تلویزیون، سینما و تئاتر کاملا متفاوت و مجزاست. بنابراین معتقدم بازیگر قبل از هر کاری باید اضطراب مخاطب را داشته باشد و در غیر این صورت به جای پیشرفت، پسرفت خواهد داشت. به همین دلیل نگرانی های من هم کاملاً طبیعی بود.

 

در ادامه تصاویری از ونوس کانلی را مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.