2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طناب دار بر گردن مسعود ده نمکی کارگردان سریال دادستان!

طناب دار بر گردن مسعود ده نمکی کارگردان سریال دادستان!

مسعود ده نمکی با انتشار تصویری از خود در حالی که طناب دار بر گردن دارد، واکنش مسئولان را نسبت به سریال دادستان پیش بینی کرد.

به گزارش هنرنوشت، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم «اخراجی ها» و  سریال «دادستان» با انتشار تصویری از خود در حالی که طناب دار بر گردن دارد، نسبت به ماجرای سیلی زدن عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به صورت یک سرباز راهور ناجا واکنش نشان داد.

 

 

ده نمکی این تصویر را از پشت صحنه سریال جدید خود با عنوان «دادستان» گرفته است و با انتشار آن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: 
 

« با این اوضاعی که دیده می‌شود، مسئولین دست بزن پیدا کرده اند می‌شود پیش بینی کرد بعد از پخش سریال دادستان کار ما هم به اینجا بکشد.»

 

سریال «دادستان»  به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی محصول مرکز سیمافیلم  به موضوع عدالت‌خواهی و مفاسد اقتصادی می پردازد و به ماجرای حمله داعش به مجلس شورای اسلامی نیز پرداخته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!»

 

 

 

سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی در ۱۷ قسمت، از نیمه بهمن‌ماه ساعت 8:45 از شبکه سه سیما پخش شود.

 

موضوع فیلم دادستان، عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی است.

 

بازیگران سریال دادستان عبارتند از: محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و... 

 



عوامل سریال دادستان عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد خزاعی، کارگردان و سرپرست گروه نویسندگان: مسعود ده‌نمکی، سرپرست گروه کارگردانی:‌ آرش سجادی‌حسینی، مدیر تولید: مصطفی سلطانی، آهنگساز: کارن همایون‌فر،‌ مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، نویسندگان: پدرام کریمی و کریم خودسیانی.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.