2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مهمان این هفته برنامه همرفیق مشخص شد

مهمان این هفته برنامه همرفیق مشخص شد

مهمان این هفته برنامه «همرفیق» که 9 بهمن ماه از نماوا پخش می شود، مشخص شد.

به گزارش هنرنوشت، شهاب حسینی بازیگر سرشناس سینمای ایران و مجری برنامه «همرفیق» این هفته میزبان شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون است که روز پنجشنبه 9 بهمن ماه از نماوا پخش می شود.

 

 

شبنم مقدمی که به تازگی عزادار از دست دادن پدر همسرش علیرضا آرا است، درباره حضورش در برنامه «همرفیق» توضیحاتی داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:  «مهمان  «همرفیق » این هفته هستم با افتخار. گفتگوی شیرینی با شهاب حسینی عزیز داشتیم که امیدوارم دوست بدارید.

توضیح: عزیزان این برنامه هفته ها پیش ضبط شده. پیش از اینکه پدرجان ( پدر همسرم ) را از دست بدهیم. سوتفاهم از ذهن بزدایید و برنامه را ببینید و لذت ببرید.»

 

 


 

شبنم مقدمی یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایران است که کار بازیگری را از  سال 1376 شروع کرد و تاکنون در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است.

 

وی در سال 1383 با علیرضا آرا کارگردان و  بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و این زوج دارای یک فرزند دختر هستند. 

 

 

دوپینگ، هیولا، عقیق، هفت سنگ، مدینه، سقوط یک فرشته، آشپزباشی، شبی که ماه کامل شد، زهرمار، خداحافظ دختر شیرازی، خجالت نکش و... از جمله فیلم ها و سریال هایی است که شبنم مقدمی در آنها بازی کرده است.

 

شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران و  دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است که فعالیت هنری خود از رادیو در سال ۷۷ با اجرای برنامهٔ «خانهٔ کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و برای نخستین بار با فیلم «زخمی» ساخته کامران قدکچیان در سال 77 جلوی دوربین رفت و بازیگری در سینما را تجربه کرد.

 

« از صمیم قلب» به کارگردانی بهرام کاظمی، ۱۳۷۹، «به نام پدر» ساخته ابراهیم حاتمی کیا ۱۳۸۴، «پاداش سکوت» اثر مازیار میری، ۱۳۸۵ و «فرزند خاک» به کارگردانی محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵ و فیلم  «تنهایی» در کنار شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰  از جمله آثاری است که در آنها ایفای نقش کرده است.

 

 


نقش آفرینی شبنم مقدمی در فیلم «امروز»  اولین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از  سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای او به ارمغان آورد.

 

مقدمی دو سال بعد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر  برای ایفای نقش در دو فیلم «نفس» و «زاپاس» از آن خود کند ودر جشنواره سی و پنجم فیلم فجر نیز نامزد دریافت این سیمرغ برای فیلم «آباجان» شد و  در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز برای بازی در فیلم «خجالت نکش» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد که دست آخر این سیمرغ به سارا بهرامی اهدا شد.

 

این بازیگر همچنین در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برای فیلم «شبی که ماه کامل شد»، نامزد دریافت تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.