2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

واکنش محسن تنابنده به ماجرای جنجالی رفتار نماینده سبزوار با یک سرباز + فیلم

محسن تنابنده با انتشار سکانسی از سریال پایتخت به موضوع جنجالی سیلی زدن نماینده سبزوار به صورت یک سرباز واکنش نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، محسن تنابنده با انتشار سکانسی از سریال پایتخت در صفحه شخصی خود در  اینستاگرام نسبت به ماجرای جنجالی رفتار علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و سیلی زدن او به صورت یک سرباز ناجا واکنش نشان داد و نوشت: حاج آقا مالکی هم نماینده مجلس بود ولی مطیع قانون حتی اگه مامور به من می گفت بچه خوشگل.

 

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی چندی پیش سوار بر خودرو  در هنگام عبور از خط ویژه با ممانعت یک سرباز روبرو می شود و این سرباز در ویدیویی که در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و جنجال آفرین شد، ادعا کرد که این نماینده به دلیل ممانعت او برای ورود به خط ویژه به صورتش سیلی زده که اسناد تصویری آن در دوربین های مداربسته موجود است و شاهدانی که در محل حضور داشته اند نیز  گواه این ادعا هستند.

عنابستانی ماجرای سیلی زدن را تکذیب کرد و رئیس پلیس راهور ناجا نیز اعلام کرده است که رفتار نماینده مجلس با سرباز وظیفه پلیس ناجا را با حساسیت پیگیری کرده و ضمن گزارش به مقامات قضایی، دستورات لازم برای رسیدگی آن صادر شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.