2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
امید محمدزاده بازیگر نقش ناصر در سریال قورباغه

امید محمدزاده بازیگر نقش ناصر در سریال قورباغه

امید محمدزاده برادر نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینماست که در سریال قورباغه در نقش ناصر ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امید محمدزاده در سریال «قورباغه» در نقش ناصر که جوانی پدر «رامین» با نقش آفرینی صابر ابر است، در سریال قورباغه ظاهر شده است.

 

 

امید محمدزاده متولد 18 دی ماه و بازیگر سینماست که کار بازیگری را از آموزشگاه سینمایی «هشت میلیمتری» به مدیریت هومن سیدی آغاز کرده است.

 

این بازیگر سینما نخستین بار در  سال 1385 در فیلم «دست‌های خالی» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی جلوی دوربین سینما رفت و  فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان در سال 1392 دومین تجربه بازیگری او محسوب می شود که در این فیلم با برادرش نوید محمدزاده که نقش اول این فیلم را بر عهده داشت،  همبازی بود اما سکانس بازی او که مربوط به صحنه اعدام بود از این فیلم سانسور شد.

 

 امید محمدزاده به تازگی در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی برای دومین بار با برادرش نوید محمدزاده همبازی شده است و در این سریال در نقش ناصر که جوانی های پدر «رامین» با نقش آفرینی صابر ابر است، بازی کرده است.

 

 

این بازیگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره ایفای نقش خود در سریال قورباغه نوشته است: « شاید باورتون نشه اما تمام كسانى كه در قسمت چهارم بخش گذشته دهه شصت دیدین یا هنرجو بودن یا هنرور یا تئاترى بودن و اولین تجربه جلوى دوربینشون بود! منم كلاً یه بار سالِ ٩٢ یه سكانس توى عصبانى نیستم بودم كه سكانس اعدام بود و از شانس ما كلاً سانسور شد.

می خوام بگم ببینید استاد هومن سیدى چه نابغه ایه! قسمت چهارم درس كارگردانى و بازیگردانى و بازى گرفتنه! هومن سیدى به طرز عجیب غریبى استادانه از همه ما بازى گرفت و من واقعاً هنگ كرده بودم كه مگه می شه! مگه داریم! نمی دونید پارسال توى اون یك ماه كه اونجا بودیم با چه حوصله ای به ما آموزش داد! وقت گذاشت، تمرین داد! بعضی سكانس ها یك روز طول می كشید و اونقدر قشنگ به ما یاد داد كه چیكار كنیم كه هزارتا دانشگاه هم این كارو نمیتونن بكنن! هرچه دیدید قدرت كارگردانى و نبوغ عجیب استاد سیدی بود! حتى كار كردن با بچه ها كه می دونید چقدر بازیگوش هستن یا زود می رنجن! یا زود خسته م یشن! اما واقعاً من به شخصه ندیدم این میزان از هوش درایت و صبر و حوصله و آموزش و تمرین و عشق رو تؤامان یك نفر داشته باشه! خدا مارو خیلی دوست داشت كه نابغه ای مثلِ هومن سیدى كارگردان ما بود! ممنون اعجوبه، خسته نباشی عشق»

وی در ادامه آورده است: «ممنون از این همه لطف و محبتتون، شرمندم كردین، ممنون از این همه انرژىِ خوبتون، دمتون گرم، امیدوارم كه خوشتون اومده باشه، البته من اینجور آدمى نیستم به خدا امیدوارم كه هیچ همسرى هیچ پدرى اینجورى نباشه، هیچ آدمى واسه پول یا موقعیت اینجورى نشه! قورباغه پُر از درس و تلنگره! روابط آدما رو ببینید كه چقدر می تونه ترسناك بشه! چقدر می تونه وحشتناك بشه! ما روى لبه تیغ هستیم! به لحظه م یتونى شیطان باشی یا رحمان! دنیا و زندگى ارزشش رو نداره كه واسه پول یا هرچى بخواى بنده شیطان بشی و روحت رو بفروشى! امثال ناصر در جامعه زیاد هستن و حتى هزاران برابر بدتر! ناصر تو این دوره زمونه تازه نرمال حساب می شه! به خودمون بیایم و این سیاهى و سقوطى كه در جامعه هست رو می شه از بین ببریم! چون جامعه رو من و تو تشكیل می دیم! »

 

امید محمدزاده به همراه برادش نوید محمدزاده

 

 

نوید محمدزاده به همراه پدر و مادرش

 

 

امید محمدزاده

 

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، امید محمدزاده، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، هادی تسلیمی، معین شاهچراغی، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.